וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתה קוטל חרקים, הוכרז כמת - וקם לתחייה לאחר יום

פול מוטורה הובהל לבית החולים לאחר שניסה להתאבד. התרופות שקיבל האטו את קצב פעימות ליבו עד כי הרופאים חשבו בטעות שנדם. כשהתעורר, התברר שההודעה על מותו הייתה מוקדמת

הרשויות בקניה פתחו בחקירת נסיבותיו של אירוע לא שכיח במיוחד: אזרח המדינה הוכרז כמת בבית חולים – וקם לתחייה בחדר המתים יום לאחר מכן. ביום רביעי האחרון, פול מוטורה, תושב העיר ניוואשה, ניסה להתאבד על ידי שתיית נוזל קוטל חרקים. הוא הובהל לבית החולים בעיר לצורך קבלת טיפול רפואי, אך הרופאים קבעו את מותו.

לאחר שקיבלו את ההודעה המרה, הגיע לבית החולים אביו של מוטורה יחד עם קרובי משפחה נוספים. הם קיבלו אישור להיכנס לחדר המתים כדי להיפרד מיקירם, ולאחר מכן חזרו לביתם והחלו בהכנות להלוויה.

חלפו להן כמה שעות, ואז התקבלה שיחה מפתיעה מבית החולים. "בצהריים קיבלנו הודעה לפיה פול חי", שיחזר האב את הרגע הדרמטי. "היינו בהלם". התברר, כי כאשר הגיע מוטורה לטיפול, נתנו לו הרופאים תרופות שהורידו את קצב פעימות ליבו באופן כה משמעותי, עד כי הן גרמו לרופאים לחשוב שהוא נדם. אולם, לא כך היה הדבר, כאמור. כאשר פגה השפעת התרופות, התעורר מוטורה בתוך ארון המתים, והחל לזעוק לעזרה. עובדי חדר המתים, שלא הבינו בתחילה מה פשר הצעקות, פתחו בסופו של דבר את ארונו של מוטורה, ומצאו שם חי, בריא ושלם.

מוטורה המסכן לא נטר טינה לרופאים, ורק ביקש מחילה מבני משפחתו על עוגמת הנפש שנגרמה להם. "זו הייתה טעות מן ההתחלה, ואני מצטער", אמר.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
תיעוד נדיר: שכונת מגורים נבלעת באדמה בברזיל
ישראלי הותקף על ידי תנין: "כמעט גמר אותי בביס"
טיוואן: דייג שרד במשך 60 שעות בים - על לוח עץ

  • עוד באותו נושא:
  • קניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully