וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 17 דקר אדם בעינו עם מספריים בגלל חנייה

גלעד גרוסמן

14.1.2014 / 12:30

הנער, תושב המרכז, מואשם כי במהלך ויכוח על מקום חנייה הוא תקף אדם עם מספריים ופצע את עינו השמאלית. האיש נותח בבית חולים אך איבד את הראייה בעינו

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד נער בן 17, תושב המרכז, בגין חבלה בכוונה מחמירה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך דין מיכאל סטופ מפרקליטות מחוז מרכז, לפני כשבועיים התגלע ויכוח בין הנער לבין אדם אחר ברחבת חנייה באזור מגוריו של בן ה-17. במהלך חילופי הדברים בין השניים, הנער תקף את האיש באמצעות מספריים, ופצע אותו בעינו. האיש, שנזקק לטיפול רפואי, פונה לבית חולים ואושפז במשך שלושה ימים. רופאים שטיפלו בו ניתחו אותו בעינו, אך האיש איבד את הראייה בעין שמאל. פרקליטות מחוז מרכז הגישה בנוסף לבית המשפט בקשה לעצור את הנער עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה! חדשות:
חמאס על הכוונת: הקרב החדש של השלטון הצבאי בקהיר
בהלוויית שרון – מבחן הגודל דווקא לא קובע
אדלשטיין על מירי רגב: "אני לא המחנך של הכנסת"

בתחילת החודש נרצח הנער נאור אטיאס בפתח תקווה, במהלך קטטה בין שתי חבורות נערים – על לבה של נערה. החשוד המרכזי ברצח אטיאס בן ה-16 נעצר זמן קצר לאחר מכן והודה לטענת המשטרה במעשה. הוא שחזר את הרצח וטען כי שתה "חצי בקבוק וודקה" – כדברי סנגורו, לפני שהתערב בקטטה ודקר למוות את אטיאס באמצעות סכין. בשבוע שעבר הגיעו בני משפחתו של החשוד ברצח לנחם את בני משפחתו של אטיאס, והביעו את צערם על שאירע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully