וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" בבאר שבע: "הנהג לא הפקיר אף אחד"

רמי שני

9.1.2014 / 11:03

מעצרו של איליה ציציאשווילי, תושב העיר החשוד שהפקיר ארבעה בני משפחה בתאונה השבוע, הוארך ב-5 ימים. סנגוריו: "הוא ביקש להגיש עזרה לפצועים ועזב לאחר הגעת צוותי הצלה"

צילום: שי מכלוף, ערוץ 10; עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בבאר שבע הורה היום (חמישי) להאריך בחמישה ימים את מעצרו של איליה ציציאשווילי, תושב באר שבע בן 37, החשוד בהפקרת ארבעה בני משפחה אחת בתאונת הדרכים שאירעה בתחילת השבוע בכביש עוקף באר שבע. "'לא הייתה כאן הפקרה", טענו סנגוריו עורכי הדין צפריר יגור ועופר קופרמן, "הוא ביקש להגיש עזרה לפצועים אך במקום כבר היו כוחות הצלה ולכן הוא עזב".

עוד בוואלה! חדשות:
3 פצמ"רים נורו מעזה והתפוצצו ברצועה; צה"ל תקף את החוליה
הקצין ששלח את חייליו לזחול בשלג: "בשביל הכיף"
רהב התנצל בפני העיתונאית, אך טען: "ידעת שאני באטרף"

אם המשפחה דקלה כהן ושני ילדיה, אליעד ועידית, נפצעו באורח קשה בתאונה. אב המשפחה יעקב נפצע באורח קל. ציציאשווילי, שהסגיר עצמו אתמול למשטרה, טען בחקירתו כי לאחר התאונה הוא ניסה לדבר עם כהן, שנהג ברכב המשפחה, אך הוא לא ענה. לדבריו, הוא עזב את המקום רק לאחר שצוותי הצלה הגיעו וטיפלו בבני המשפחה.

אליעד ועידית כהן, בנם של דיקלה ויעקב שנפצעו אמש בתאונת הדרכים בבאר שבע. ינואר 2014. באדיבות המשפחה
הילדים עידית ואליעד שנפצעו בתאונה/באדיבות המשפחה

סנגוריו של ציציאשווילי טענו כי הוא ביקש מחוקריו לערוך עימות בינו לבין כהן, אך במשטרה עדיין לא התקבלה החלטה בנושא. "הוא לא הפקיר אף אחד, כפי שמייחסים לו", הבהירו עורכי הדין. במהלך הדיון בבית משפט השלום בעיר ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו של ציציאשווילי בעשרה ימים, אך השופט הורה על הארכה של חמישה ימים בלבד. זה שנתיים שציציאשווילי נוהג ללא רישיון נהיגה בתוקף. בני המשפחה הועברו לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. תושבי האזור שהבחינו בתאונה מיהרו והגישו להם עזרה ראשונה. יום לאחר התאונה אמר אחיה של אם המשפחה כי הנהג המפקיר הוא "תת-אדם, זה לא בדיוק בן אדם. הוא לא ראוי למחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully