וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה מהבוקר: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

מדובר בתקיפה השנייה היום, והיא באה בעקבות ירי שלושה פצמ"רים מרצועת עזה לעבר כוח צה"ל. מוקדם יותר הותקפה מהאוויר החוליה המשגרת, והפלסטינים דיווחו על שלושה פצועים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'
שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל, 19 נובמבר 2012. רויטרס
שיגור רקטות מרצועת עזה/רויטרס

חיל האוויר תקף לפני הצהריים (חמישי) יעד טרור ברצועת עזה, בפעם השנייה מאז שעות הבוקר. זאת בעקבות שיגורן של שלוש רקטות מדרום רצועת עזה לעבר כוח צה"ל הבוקר. אלה התפוצצו בשטח הרצועה, ולא גרמו לנפגעים או לנזק.

החקלאים הישראלים לכל אורך הגדר קיבלו הנחיה לצאת משטחיהם ולא לעשות עבודות חקלאיות במרחק של קילומטר וחצי מהגדר. בתגובה, זמן קצר אחר כך תקף צה"ל מהאוויר באזור דהיישה את החוליה ששיגרה את הפצמ"רים, שהייתה רכובה על אופנוע. הפלסטינים דיווחו על שלושה פצועים כתוצאה מהתקיפה, בהם שני חמושים וילד שנפגע מפיצוץ חלון של בית.

מדובר צה"ל נמסר הבוקר כי חיל האוויר שהחוליה שהותקפה עסקה בהכנות אחרונות לקראת שיגור ירי תלול מסלול לעבר כוח צה"ל ליד גדר המערכת. "ארגוני הטרור ברצועה שמו לעצמם למטרה לפגוע באזרחי ישראל ובכוחות צה"ל", נמסר. "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות, וככל שיידרש נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

אתמול דיווחו הפלסטינים כי אדם אחד נהרג כתוצאה מירי ארטילרי של צה"ל באזור שכונת סג'עייה ברצועת עזה. לפי הדיווחים, ההרוג הוא מוחמד עג'לי בן 31. עוד דווח כי שני ילדים נפצעו, אחד מהם בן 9 במצב קשה מאוד. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי לא היה שום ירי וייתכן כי מדובר באירוע פנים-פלסטיני.

לפני כשבוע, בעת ביקורו של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי בישראל, שוגרה רקטה מעזה, שהתפוצצה ליד גדר המערכת, מבלי לגרום לנפגעים או על נזק. חרף השיגור לא נשמעה התראת צבע אדום, זאת משום שמערכות המכ"ם זיהו כי הנפילה תהיה כנראה בשטח פתוח. כוחות הביטחון סורקים את אזור הנפילה המשוער, שזוהה בתצפיות, כדי לנסות לאתר את שרידי הרקטה.

עוד בנושא צבא וביטחון:
יעלון: אם צה"ל ייסוג מהגדה חמאס ירים את ראשו
בראשון: רקטה התפוצצה בעוטף עזה - חיל האוויר תקף

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

(עדכון ראשון: 7:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully