וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהב התנצל בפני העיתונאית, אך טען: "ידעת שאני באטרף"

"היחצ"ן של המדינה" פרסם מכתב ששלח לעיתונאית TheMarker לה אמר כי ישלח "טיל רעל בתקשורת" אם לא תסיר התייחסות אליו בפייסבוק. "אם השתמע שאיימתי, אני מתנצל מעומק לבי"

מערכת וואלה!

(צפו: רני רהב מגיב על פרסום שיחת הטלפון עם הכתבת שרון שפורר)

48 שעות אחרי פרסום ההקלטה בה נשמע מאיים על עיתונאית, ומקץ יומיים בהם טען כי לא יתנצל כיוון שאין לו סיבה להתנצל, התנצל אמש (רביעי) "היחצ"ן של המדינה", רני רהב, בפני שרון שפורר על "טיל הרעל" שאיים לשלוח לעברה בכלי התקשורת. "אני לא נוהג לאיים על אף אדם, ואם משתמע שכך היה, אני מתנצל מעומק ליבי", כתב במכתב ששלח לכתבת TheMarker ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו. עם זאת, אמר רהב: "אין לי ספק שמכיוון שהקלטת את השיחה מראש והתכוננת לכך, ככל הנראה ידעת שאני 'אטרף' במהלכה, ועובדה שכך קרה. מותר גם לי".

עוד בוואלה! חדשות:
יפן: 5 הרוגים בפיצוץ במפעל סיליקון של מיצובישי
ארה"ב מפשירה מהקיפאון: "נזקי הסופה - 5 מיליארד דולר"
3 פצמ"רים נורו מעזה והתפוצצו ברצועה; צה"ל תקף את החוליה

רני רהב. אורי לנץ
התנצל, בערך. רני רהב/אורי לנץ

רהב הוסיף בדבריו: "מוזר וחבל שעברה חצי שנה ורק עכשיו החלטת לצאת עם העניין. אם היית מדברת איתי למחרת בבוקר היינו סוגרים את הנושא בחיוך, כידידים, כפי שעשינו במהלך השנים האחרונות".

מאז התפרסמה השיחה, חטף רהב חצי ביקורת, בין היתר גם בפייסבוק. דף שעלה לרשת בשם "רני רהב? לא קונה", שקורא להחרים את החברות שרהב מייצג, במטרה לגרום להן לעזוב את שירותיו של היחצ"ן המוכר, הספיק עד כה למשוך למעלה מ-16 אלף איש. בין החברות, אשר נטען בעמוד הפייסבוק שאותן מייצג רהב, נמנות כמה מחברות הענק במשק, בהן בנק הפועלים, ישראכרט, החברה לישראל, שטראוס, שופרסל, עלית ואל על.

מכתב ששיגר רני רהב לשרון פורר כתבת דה מרקר. ינואר 2013. מתוך עמוד הפייסבוק של רני רהב, אתר רשמי
מכתב ההתנצלות של רהב/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של רני רהב

בשיחת הטלפון המקורית עם שפורר, אמר לה רהב: "אני אומר לך, בהזדמנות הראשונה את תחטפי ממני טיל רעל בטלוויזיה, שאת לא תצאי מהבית". בראיון לוואלה!, כשנשאל האם הוא עצמו לא מהלך אימים על עיתונאים, טען רהב שהוא לא איים בשיחה. "אני לא מהלך אימים. תמצא עיתונאי אחד בישראל שיגיד לך שאני מהלך אימים. מה מהלך אימים בשיחת הטלפון? למה? כי אתה פעם אחת שומע שגם לנו יש את האפשרות להגיד לך מה שאנחנו חושבים עליה?".

  • עוד באותו נושא:
  • רני רהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully