וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים שביקשו כסף מתיירים באיכילוב ייחקרו?

גלעד גרוסמן

6.1.2014 / 19:34

בפרקליטות בוחנים האם לפתוח בחקירה פלילית נגד שלושה רופאים בכירים במרכז הרפואי לאחר שאלו צולמו בתכנית "עובדה" מבקשים תשלום מתיירים לכאורה שלא כדין

באדיבות "עובדה" - שידורי קשת

(צפו בחלק מתחקיר "עובדה")

בפרקליטות בוחנים את האפשרות להורות על פתיחה בחקירה פלילית נגד שלושת הרופאים מבית החולים איכילוב בתל אביב, אשר תועדו בתוכנית "עובדה" בערוץ 2 דורשים, לכאורה, לקבל לכיסם תשלום עבור טיפול בחולים זרים – כסף אשר אמור להיכנס במלואו לקופה הציבורית, במסגרת שירות "תיירות מרפא" שקיים בבית החולים.

פרשת המנתחים הבכירים:
עיריית ת"א החלה בהליכי השעיית המנתחים מאיכילוב
תחקיר "עובדה": רופאים באיכילוב ניצלו תיירי מרפא
ד"ר האוס באיכילוב / דעה

תמונה מפוצלת. מתוך אתר: המרכז הרפואי ת"א על שם סוראסקי., עיבוד תמונה
מימין לשמאל: קונסנטיני, רם ופז/עיבוד תמונה, מתוך אתר: המרכז הרפואי ת"א על שם סוראסקי.

מדובר בשלושה מנתחים בכירים - מנהל המחלקה הנוירוכירורגית פרופסור צבי רם, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית לילדים פרופסור שלומי קונסטנטיני, וד"ר יוסי פז, מנתח לב בכיר. בתוכנית נחשף כי הרופאים הבכירים מקבלים, במסלול מקוצר, סוכנת של תיירי מרפא, ומבקשים, לכאורה, תשלום של עשרות אלפי שקלים, נוסף לזה שדורש מהחולים הללו בית החולים באופן רשמי.

לאחרונה התקיים דיון בנוגע לפתיחה בחקירה אצל פרקליט המדינה, שי ניצן, אולם טרם התקבלה החלטה האם לפתוח בחקירה. על פי פרסום הערב (שני) בגלובס, בפרקליטות מחוז תל אביב ממליצים לפתוח בחקירה כזאת. עוד פורסם בגלובס, כי לא ידוע אם החקירה תתמקד רק בשלושת הרופאים שצולמו בתחקיר, או בתופעה בכללותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully