וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צייד אמריקני: "יריתי בביגפוט, ויש לי הוכחות"

ריק דייר, שלדבריו מתפרנס מציד היצור האגדי, טען כי שם ידיו על אחד כזה כבר בשנת 2012 - והחליט לאחרונה לשחרר תמונות המוכיחות זאת. "זה הדבר האמיתי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יצור חמקמק". תיעוד לכאורה של ביגפוט שפרסמו מדענים אמריקנים בחודש אוקטובר האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יריתי בביגפוט", טען האמריקני ריק דייר, "זה הדבר האמיתי. יש פה ביגפוט, ואני עכשיו מוכיח את זה לעולם", כך דווח ברשת KSAT האמריקנית. דייר, אשר לטענתו צד את היצור המיתולוגי למחייתו - הצהיר כי הרג ביגפוט בשם "האנק". הוא הוסיף כי יש לו תמונות המוכיחות זאת. עם זאת, דייר יצא בהצהרה דומה בשנת 2008, אשר התבררה כלא נכונה.

לטענתו, הוא ירה למוות ביצור החמקמק כבר בספטמבר 2012, אך החליט רק לאחרונה לשחרר את התמונות. בין התמונות נראים פניו השעירים של הביגפוט. "כל בדיקה שאתם יכולים לדמיין נעשתה על הגופה הזו", אמר, "החל מבדיקות די-אן-איי ועד לסריקות אופטיות בתלת מימד של הגופה".

עוד כותרות שאסור לפספס:
סרט רע: ניסתה להחנות בסינמה סיטי ונחתה בתעלת מים
שובה של המלחמה הקרה בארה"ב: "והרע עוד לפנינו"
האם 3 שודדים חטפו את מדלן? "פריצת דרך בחקירה"

התמונות שהוכיחו: "האנק" נתפס

רבים הביעו ספק לגבי ה"חשיפה", וטענו כי קשה להאמין לצייד, מאחר והוא כבר נתפס בשקר דומה בעבר. בחודש אוקטובר האחרון, חוקרים אמריקנים טענו כי לאחר חמש שנות מחקר והשקעה של קרוב לחצי מיליון דולרים – הם מצאו הוכחות מדעיות לקיומו.

ד"ר מלבה קטצ'ם, וטרינרית ומומחית בזיהוי פלילי, שעמדה בראש החוקרים, הבטיחה כי מדובר ב"מחקר רציני" והוסיפה כי "לא רק שהדי-אן-איי שברשותנו מוכיח את קיומו, אני ממש ראיתי מספר ביגפוטים. הם סוג של בני אדם, הם מעין בני תערובת". בניסיון להסביר את הצילומים המטושטשים של ביגפוט במשך השנים, היא אמרה כי "מדובר ביצור חמקמק".

ביגפוט הינו יצור דמוי אדם גדול שעיר, אשר על פי הפולקלור הצפון אמריקאי, חי ביערות מרוחקים ומבודדים. יש האומרים, כי הביגפוט הוא קרוב משפחה של הייטי, דמוי אדם שעיר המככב במיתולוגיה בנפאל ובטיבט. על פי האגדות שנקשרו בשמו, ביגפוט הוא יצור ביישן ונחבא אל הכלים, ולכן קשה להשיג עדויות לקיומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully