וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרים: יש לנו הוכחה מדעית שביגפוט הוא אמיתי

אחרי חמש שנות מחקר טוענים צוות חוקרים כי יש להם DNA של ביגפוט המיתולוגי וכן צילומים המוכיחים מעבר לכל ספק את קיומו. צפו ושיפטו בעצמכם

תמונות בהן נטען כי מצולם היצור המיתולוגי ביגפוט הן לא דבר חדש, אבל כשאלו מתפרסמות באותן זמן בו טוענים מדענים כי מצאו הוכחה לקיומו – DNA, הן פתאום מקבלות משמעות חדשה.

ביגפוט הינו יצור דמוי אדם גדול שעיר, אשר על פי הפולקלור הצפון אמריקאי, חי ביערות מרוחקים ומבודדים. יש האומרים, כי הביגפוט הוא קרוב משפחה של הייטי, דמוי אדם שעיר המככב במיתולוגיה בנפאל ובטיבט. על פי האגדות שנקשרו בשמו, ביגפוט הוא יצור ביישן ונחבא אל הכלים, ולכן קשה להשיג עדויות לקיומו. אולם כעת טוענים חוקרים אמריקאים, כי לאחר חמש שנות מחקר והשקעה של קרוב לחצי מיליון דולרים יש להם הוכחות מדעיות לקיומו.

ד"ר מלבה קטצ'ם, ווטרינרית ומומחית בזיהוי פלילי, שעמדה בראש החוקרים, הבטיחה כי מדובר ב"מחקר רציני" והוסיפה כי "לא רק שה-DNA שברשותינו מוכיח את קיומו, אני ממש ראיתי מספר ביגפוטים. הם סוג של בני אדם, הם מעין בני תערובת". בניסיון להסביר את הצילומים המטושטשים של ביגפוט במשך השנים, היא אמרה כי "מדובר ביצור חמקמק".

במסיבת עיתונאים הציגו החוקרים שלושה סרטונים: אחד של ביגפוט צעיר הולך ביער, עוד אחד החושף את פניו של היצור ועוד סרטון קצרצר משנת 2005 המציג ביגפוט ישן ביער (אף כי מדובר בסרטון שכבר ממזמן התברר כי מדובר בכלל בדוב ישן).
קטצ'ם הבהירה שמדענים שאינם קשורים לפרויקט יבחנו את הממצאים, אך עד כה אף מדען בעל שם לא הסכים לשתף איתם פעולה.

במסיבת עיתונאים הציגו החוקרים שלושה סרטונים

במקביל, פורסמו תמונות חדשות בהן נטען כי נראית קבוצה של ביגפוטים. עם זאת, תמונות חדשות שצולמו על ידי הן הן צולמו על ידי מטייל בשם ג'ון סטונמן, לפני כמה שבועות בפנסילבניה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, הוא הבחין בדמות מסתורית נעה ביער ומיהר לצלם כמה שיותר תמונות בעת שנסע עם חברתו במכונית בכביש החוצה את היער. "אני ספקן בעצמי", הבהיר סטונמן, "אבל זה לא היה דוב. הוא היה שעיר יותר עם כתפיים רחבות ועמד בצורה שונה על שתי רגליים כמו בן אדם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ביגפוט
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully