וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל שיבא: מצבו של שרון "נהיה גרוע מיום ליום"

6.1.2014 / 10:51

על רקע חשש כבד לחייו, מנהל בית החולים פרופ' רוטשטיין מסר עדכון נוסף על מצבו של ראש הממשלה לשעבר. "אם לא יחול נס, המצב נהיה גרוע מיום ליום. אנחנו מבינים מה קורה"

צילום: קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל.

מנהל בית החולים שיבא תל השומר, פרופ' זאב רוטשטיין, מסר היום (שני) עדכון נוסף על מצבו הבריאותי של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שבימים האחרונים חלה הידרדרות משמעותית במצבו הבריאותי.

"מצב ליבו של אריאל שרון התייצב כך שקצב פעימות הלב ולחץ הדם נשמר, וזה היה שינוי לעומת המצב הקודם. המצב נמשך כך כל הלילה ונמשך גם היום", עדכן פרופ' רוטשטיין. "אני לא איש בשורות כל כך גדול היום מבחינת מצבו. בסך הכל עברה עוד יממה. אנחנו מבינים מה קורה", הוסיף.

עוד בוואלה! חדשות:
המחאה נמשכת: מבקשי המקלט מפגינים מול שגרירויות זרות
"פגע וברח" בבאר שבע: "הנהג הפוגע הוא תת-אדם"
הותר לפרסום: נעצר חשוד בדקירת הילדה בפסגות באוקטובר

עוד אמר מנהל בית החולים: "אתמול דיווחנו על ירידה הדרגתית בתפקוד איברים חיוניים, זה נמשך גם היום אבל בקצב יחסית מאוד הדרגתי. הייתי מציין שלמרות ההתייצבות בנושא הלב אין התייצבות בתפקוד הכליות, הכבד, הריאות ושאר האיברים החיוניים. עברה עוד יממה והמצב די ברור לכולם. סכנת החיים התגברה".

"אני מצטער להגיד שהמצב הוא כמו שהוא היום, ואנחנו ממשיכים הלאה יחד עם בני משפחתו לעטוף אותו בעטיפה מאוד לבבית מבחינת הצוות עצמו, מבחינת הבנים שנמצאים שם כל הזמן, ומבחינת הרבה אנשים שבאים להיפרד מהמשפחה ולבקר אותה", אמר פרופ' רוטשטיין. "לדעתי סכנת החיים לא ירדה, או אולי אפילו עלתה. אנחנו בהחלט לא נמצאים בישורת שממנה צפויה איזושהי הבראה. התייצבות הלב קצת השטיחה את עקומת הירידה במצבו הכללי, אבל לא יותר מזה. להערכתי במצבו, אם לא יחול מהפך שאני מגדיר 'נס', המצב נהיה גרוע יותר מיום ליום – לא משעה לשעה, אבל מיום ליום", הוסיף.

שרון מאושפז זה שמונה שנים בבית החולים לאחר שלקה באירוע מוחי בינואר 2006 ושקע בתרדמת. ביום רביעי שעבר נודע כי בשל אי-ספיקת כליות שממנה הוא סובל, חלה הידרדרות במצבו של שרון, ראש הממשלה ה-11 של ישראל. במהלך סוף השבוע לא חל שינוי ניכר במצבו של שרון, אלא כפי שהגדיר זאת פרופ' רוטשטיין, "החמרה הדרגתית ואטית במצב איבריו". יש לציין, כי כבר לפני כמה ימים הודיעו בבית החולים שכרגע ניתן טיפול תרופתי לשרון, זאת כדי לטפל באי-ספיקת הכליות שגורמת לאי-סינון הרעלים בדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully