וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגע וברח" בבאר שבע: "הנהג הפוגע הוא תת-אדם"

רמי שני

6.1.2014 / 8:37

אחיה של האישה שנפצעה יחד עם ילדיה באורח קשה בהתנגשות חזיתית בכביש עוקף באר שבע, אמר כי הנהג הנמלט "לא ראוי למחילה". זהותו ידועה למשטרה, שמחפשת אחריו בבאר שבע

אם ושתי בנותיה נפצעו קשה בתאונת "פגע וברח" ליד באר שבע. 5 בינואר 2014. מד"א
זהות הנהג החשוד ידועה למשטרה. תאונת הדרכים בבאר שבע/מד"א

שעות לאחר תאונת הדרכים הקשה בדרום, המשטרה עדיין מחפשת הבוקר (שני) אחר הנהג שעל פי החשד היה מעורב בתאונת "פגע וברח" בכביש עוקף באר שבע שבה נפצעו ארבעה בני משפחה אחת. האם, בשנות ה-30 לחייה, ושני ילדיה - בת ארבע ובן שלוש, נפצעו באורח קשה. אב המשפחה נפצע באורח קל. "זה תת-אדם, זה לא בדיוק בן אדם. הוא לא ראוי למחילה", אמר בראיון לגל"צ אחיה של האשה.

עוד בוואלה! חדשות:
יועצו של קרי נועד עם בכירים בהנהגת המתנחלים
פחד במודיעין עילית: ילדות הותקפו בדרך לבית הספר
"דפני ליף" של האריתראים: "הממשלה מסיתה נגדנו"

אליעד ועידית כהן, בנם של דיקלה ויעקב שנפצעו אמש בתאונת הדרכים בבאר שבע. ינואר 2014. באדיבות המשפחה
אליעד ועידית כהן, בנם של דיקלה ויעקב שנפצעו אמש בתאונת הדרכים בבאר שבע/באדיבות המשפחה

"אני לא מאמין איך אדם משאיר את האוטו ולא חושב שימצאו אותו, חשבתי תחילה שמדובר בגנב שהתנגש וברח". זהותו של הנהג החשוד במעורבות בתאונת הדרכים ידועה למשטרה, וחוקרי המקרה מחפשים אחריו ברחבי באר שבע ופועלים לאיתורו באמצעים טכנולוגיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"כביש צר עם קו הפרדה לבן"

צוותים של מד"א שהוזעקו לתאונה, אשר אירעה סמוך לחצות, פינו את ארבעת בני המשפחה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. ד"ר ניצה היימן, סגנית מנהל המרכז הרפואי בבאר שבע, אמרה כי "האם הועברה לניתוח ואחריו לחדר טיפול נמרץ. בנה הקטן מאושפז במצב יציב בחדר טיפול נמרץ לילדים. הילדה בת הארבע נמצאת עדיין בחדר הניתוח האורתופדי. גם היא תועבר לחדר טיפול נמרץ ילדים". לדברי ד"ר היימן, השלושה סובלים בעיקר משברים ומחבלות פנימיות בגופם. הרופאים סבורים כי לא נשקפת להם סכנת חיים. האב שנפגע בראשו קיבל טיפול רפואי בחדר המיון ושוחרר כדי לשהות עם בני משפחתו.

אחיה של האם הפצועה סיפר כי עד כה לא הצליח לתקשר עמה בשל מצבה. "ייקח הרבה זמן עד שהילדים יתקשרו עם הסביבה", הוסיף. לדבריו, תושבי השכונה שבה אירעה התאונה הוציאו את הפצועים מהמכונית הפגועה והזעיקו את כוחות ההצלה. "זה כביש די צר עם מדרכה בצד אחד ודרך כורכר בצד השני. יש בו קו הפרדה לבן", אמר.

שי קדוש, פראמדיק מד"א שהוזעק למקום, סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית. שני ילדים היו זרוקים מחוץ לאחת המכוניות ואישה פגועה ישבה בתוך המכונית. גבר נוסף התהלך ליד שתי המכוניות וניסה לנגב את פניו מהדם שהיה עליו. ביצענו בהם פעולות החייאה ופינינו אותם לבית החולים סורוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully