וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג נאשם במעשים מגונים בנערה שהסיע לבית ספר; התיק נסגר

רמי שני

5.1.2014 / 12:50

בן 48 מאופקים, שכבר ריצה מאסר על מעשים מגונים, נאשם שמנע מהנערה לרדת מהמונית שלו, נגע בה בניגוד לרצונה ובתום המעשה הסיע אותה. "הכול מאהבה", אמר לה. בהמשך התיק נסגר מחוסר ראיות

לבית משפט השלום באשקלון הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד נהג מונית בן 48 מאופקים, בגין ביצוע מעשים מגונים בנערה בת 16 שנסעה במונית שבה נהג. על פי כתב האישום, הנאשם עבריין מין מורשע, סירב לאפשר לנערה לרדת מהמונית ונגע בה בניגוד לרצונה. בתום המעשה, הוא הסיע אותה לבית הספר. בחלוף כשלושה חודשים מהגשת כתב האישום, התיק נסגר בחוסר ראיות.

על פי האישום שבוטל, הנערה נכנסה למונית שירות ליד התחנה המרכזית בבאר שבע לפני כשלושה שבועות. בשל היותה חרדית, נשארה הנערה לעמוד בפתח המונית, על מנת לא להתיישב במושבים הפנויים בסביבת גברים. הנהג ביקש מנוסע במושב הקדמי לעבור לכיסא אחר, כדי לפנות לה מקום. הוא החל לשוחח עמה, אך זו נמנעה מלענות לו. אף שהנערה ביקשה לרדת בנתיבות, המשיך לנסוע צפונה וחלף על פני העיר מבלי לעצור. היא אף ביקשה ממנו לעצור לה בכניסה לעיר, אך הוא סירב.

עוד עולה מכתב האישום כי כשעצר הנהג להוריד נוסעים אחרים בשדרות, ביקשה הנערה לרדת אף היא, אך זה אחז בחצאיתה ומנע זאת ממנה, והחל לחזור לכיוון נתיבות. הוא עצר באחד הרמזורים בדרך, ואז, על פי כתב האישום, ניסה לנשק אותה תוך שהיא מתנגדת. אחרי כן המשיך לנסוע ועצר בצד הדרך. "עזוב אותי", היא התחננה בפניו. "יש לי מספיק צרות", צוטטה הנערה בכתב האישום.

בשלב זה, אחז הנאשם בנערה, פשט את מכנסיו וחשף את עצמו בפניה. אחר כך, על פי כתב האישום, הוא תחב את ידו תחת חצאיתה וליטף אותה באיבריה המוצנעים, אף שהיא ניסתה להתנגד לו ולבעוט בו. "הכול מאהבה", אמר לה, וניסה לשכנע אותה להיענות לו. בשלב מסוים הוא הניח לה, מסר לה את מספר הטלפון שלו וביקש שתהיה עמו בקשר. "אל תספרי על מה שקרה", הזהיר אותה. "אני רוצה שתשמרי לי אמונים". בתום המעשה, לקח הנהג את הנערה לבית הספר שבו היא לומדת ואפשר לה לרדת מהמונית.

הנאשם שכבר ריצה בעבר שש שנות מאסר בפועל בשל עבירות מין בקטינות והשתחרר ממאסר לפני מעט יותר משנתיים, הכחיש את המעשים המיוחסים לו. בשל עבירתו הקודמת, עוד תלוי נגדו עונש מאסר על תנאי בן שנה וחצי. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בהמשך, כאמור, נסגר התיק בשל חוסר ראיות.

לקריאה נוספת:
אישום: שוטר הכריח נחקרת לגעת באיבר מינו
6 צעירים תקפו מינית נערה בת 15 - ויישלחו למאסר
נאשם בפדופיליה נחשף אחרי שנתן המחשב לתיקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully