וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר הכריח נחקרת לגעת באיבר מינו

קובי מנדל

1.1.2014 / 13:53

ג'ריס באסל, חוקר בתחנת זבולון במחוז חוף, מואשם כי נגע בגופה של אישה שנחקרה בתחנה בחשד למעשי הונאה, וכי נישק אותה במהלך החקירה. לאחר החקירה הפציר בה להיפגש עמו

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
אילוסטרציית נערה/ShutterStock

המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים הגישה הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד ג'ריס באסל, חוקר בתחנת משטרת זבולון במחוז חוף בגין ביצוע מעשה מגונה באישה שחקר בתחנה. כמו כן, הוא נאשם במרמה והפרת אמונים.

עוד בוואלה! חדשות:
קרי בדרך לישראל: בנייה בהתנחלויות תקדם את פניו?
כשהחגיגה נגמרת: אלבום סוף ליל הסילבסטר בתל אביב
ברקת: "נזקי הסערה בירושלים נאמדים בכ-290 מיליון"

על פי כתב האישום, באפריל 2011 באסל בן ה-30 ושוטר נוסף חקרו בתחנת המשטרה אישה שנחשדה בביצוע עבירות הונאה באמצעות כרטיסי אשראי. לאחר שהחוקר השני עזב את חדר החקירות, סגר השוטר באסל את הדלת, והמשיך בחקירה, אשר במהלכה סיפרה לו האישה כי נאנסה בעבר. באסל, לפי כתב האישום, החמיא לנחקרת על מראה? ונישק אותה בפיה בניגוד לרצונה, בעוד בן משפחתה המתין באותו זמן מחוץ לחדר החקירות.

האישה החלה לבכות בחדר החקירות וביקשה מהחוקר לחדול ממעשיו. באסל הפסיק זאת כיוון ששמע מחוץ לחדר רעשים, והחליט לזמן לחקירה את בן המשפחה של האישה. לאחר מכן, הורה לאישה להיכנס שוב לחדר החקירות, נגע בגופה והניח את ידיה על איבר מינו. האישה ביקשה מהשוטר שיפסיק אך הוא השיב לה כי הם יכולים לקיים יחסי מין בחדר החקירות בזריזות. האישה סירבה ואילו באסל הפסיק כיוון שבן משפחתה המתין לה מחוץ לחדר. בימים לאחר החקירה התקשר השוטר לנחקרת כמה פעמים וכאשר ענתה, סיפר לה כי הוא מתגעגע אליה והפציר בה להיפגש עמו. כמה ימים לאחר מכן נפגשו השניים במקרה ברחוב, והשוטר המשיך בבקשותיו. משסירבה, הוא חיבק ונישק אותה בניגוד לרצונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully