וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם בפדופיליה נחשף אחרי שנתן המחשב לתיקון

קובי מנדל

9.12.2013 / 11:50

תושב השרון נאשם כי החזיק במחשבו סרטונים ותמונות של קטינים בעירום, בהם גם כאלה שצילם בעצמו. חברה אליה נשלח המחשב לתיקון לפני כשבועיים דיווחה למשטרה על הממצאים

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד מתן ציאון בר, בן 30 ממושב בשרון, בגין ביצוע מעשים מגונים בכמה קטינים במשך יותר מעשר שנים והחזקת עשרות אלפי קבצים עם תכנים פדופיליים במחשבו. ציאון בר נאשם במעשים מגונים בנסיבות מחמירות בקטינים, שימוש בקטינים להצגת חומר תועבה, החזקת חומר תועבה ופגיעה בפרטיות.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יעל ויסהוף מפרקליטות מחוז חיפה, עולה כי הפרשה נחשפה לפני כשבועיים על ידי חברת מחשבים שאליה שלח הנאשם דיסק חיצוני למחשב לשם תיקונו. החברה מצאה כ-50 אלף קבצים של חומרי תועבה במחשבו, ודיווחה על כך למשטרה, שעצרה את הנאשם. בחיפוש בביתו אותרו עשרות אלפי קבצים המכילים תצלומים של קטינים בעירום ובין היתר גם צילומים בהם נראה הנאשם נוגע באיבר מינה של קטינה ותמונות "ביתיות" של קטינים הנוגעים האחד בשני. כמו כן, נמצאו במכשיר הסלולרי שלו עשרות קבצים עם תמונות של קטינים שחלקם מקיימים יחסי מין.

ידיעות נוספות על המאבק בפדופיליה:
סוטים, החוצה: גוגל ומייקרוסופט יחסמו תכנים פדופיליים ברשת
רשת פדופיליה עולמית: מאות נעצרו, בהם עשרות מורים
נאשם שהתכתב עם "בת 13": "גוף קטן עושה לי את זה"

בנוסף, ציאון בר נאשם כי צילם ילדים וילדות בגנים ציבוריים ובחלק מהמקרים נגע באיבריהם לצורך סיפוקו המיני. כמו כן, נטען כי הנאשם השתמש בגופם של קטינים לעשיית פרסום תועבה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו, ומציינת בבקשתה כי בידיה הודאת הנאשם בהחזקת כל חומרי התועבה שנתפסו במחשבו, בדיסק הקשיח שנתפס מחנות המחשבים ובטלפון הסלולרי השייך לו. כמו כן, הוא מודה במעשים המגונים המיוחסים לו נגד אחת הקטינות שלגביה, כאמור, נמצאה תמונה המתעדת את נגיעתו באיבר מינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully