וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם שהתכתב עם "בת 13": "גוף קטן עושה לי את זה"

גלעד גרוסמן

13.11.2013 / 9:45

על רועי שמעון מרמת גן, בן 30, נאסר לגלוש באינטרנט, כיוון שהורשע בהחזקת חומר פדופילי. לפי כתב האישום שהוגש נגדו זה לא הפריע לו להתכתב עם תחקירן שהתחזה לבת 13

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש אתמול (שלישי) כתב אישום נגד רועי שמעון, בן 30 מרמת גן, בגין ניסיון הטרדה מינית, כיוון שלטענת הפרקליטות הוא התכתב עם תחקירן שהתחזה לנערה בת 13, וקיים עמו שיחות בעלות אופי מיני. מכתב האישום עולה כי ההתכתבות נעשתה בזמן שנאסר על שמעון לגלוש באינטרנט במסגרת צו פיקוח, כיוון שמוקדם יותר השנה הוא הורשע בהחזקת חומר פדופילי. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך דין יונתן טל מפרקליטות מחוז תל אביב, באוגוסט השנה הטיל בית המשפט צו פיקוח על שמעון, אשר אסר עליו "לעשות שימוש במחשב או בכל מכשיר או אמצעי אחר, שיש בכוחו לספק חומר פורנוגרפי וגישה לאינטרנט". שמעון נידון לשלושה חודשי עבודות שירות לאחר שהודה בהפצה והחזקה של חומר תועבה פדופילי.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

למרות הצו, נטען בכתב האישום, בחודש שעבר גלש שמעון באינטרנט ובאמצעות מנוע החיפוש "גוגל" הוא נכנס לאתר היכרויות, שם הופיע מספר הטלפון של תחקירן, אשר הציג עצמו כקטינה במשך כחודש הוא יצר קשר עם התחקירן באמצעות תוכנת מסרים המותקנת בטלפונים ניידים.

לפי כתב האישום, במהלך ההתכתבויות אישר הנאשם כי הוא מודע לכך שהמכותבת הינה קטינה, ואמר לה: "לי אישית זה לא מפריע". בנוסף לכך, כתב האישום מתאר התכתבות רבה בעלת אופי מיני, וכן בקשה של הנאשם שה"קטינה" תשלח לו תמונות עירום שלה. בין השאר, נטען, כתב לה: "זה מגרה אותי גוף של ילדה-נערה, גוף קטן שטוח קומפקטי כזה עושה לי את זה מאוד". הוא גם שלח ל"ילדה" תמונות של עצמו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של שמעון עד תום ההליכים המשפטיים נגדו בטענה כי הוא "הוכיח שעל אף החלטות שיפוטיות, הוא אינו ניתן לשליטה". עוד נכתב כי שמעון הוכיח כי הוא "לא רק שהוא מסוכן אלא אף כי לא ניתן ליתן בו אמון. יתר על כן הוכיח המשיב כי לא באמת ניתן לפקח עליו שכן באפשרותו ליצור קשר עם קטינות כמעט מכל מכשיר אשר בהישג יד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully