וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על התפר: התאומים שלא נולדו באותה שנה

תאומים נולדים לרוב בהפרש של כמה דקות, אולם המעבר לשנה החדשה גרם לכך שיהיו זוגות שלא יחלקו את אותה שנת לידה. "אני חושבת שיש לילדות שלי מזל, לחגוג יום הולדת בנפרד"

לינדזי סלגיירו והתאומים שנולדו בשנים שונות. FOX, צילום מסך
"התמזל מזלן". לינדזי והתאומות/צילום מסך, FOX

לוריין וברנדון – זוג תאומים רכים נולדו שלשום בוושינגטון בהפרש של כמה דקות זה מזה – יישאו בתעודת הזהות שלהם יום לידה שונה, ואפילו שנת לידה שונה. בעוד שלוריין נולדה ב-31 בדצמבר 2013, בשתי דקות לחצות – אחיה ברנדון הגיח לאוויר העולם ב-1 בינואר 2014 בשעה חצות ודקה.

"אני מרגיש נהדר, אני מלא אושר ושמחה", אמר האב וורן בגאזו לרשת אי-בי-סי האמריקנית. "אלו הילדים הראשונים שלנו, הם יפהפיים ואמא שלהם גם היא מאושרת". הוא סיפר בבדיחות כי "זו הייתה הדרך שלהם לחגוג את ערב השנה החדשה".

גם בטורונטו התרחשה לידה בדיוק במעבר שבין 2013 ל-2014. בין גבריאלה סלגיירו לאחותה סופיה אמנם מפרידות שמונה דקות, אולם כאמור הן לא יחלקו את אותו תאריך יום הולדת. "נראה לי שבסופו של דבר התמזל מזלן – ושהן יחגגו יום הולדת בנפרד", אמרה האם לינדזי. "עם זאת, הן הולכות להיות החברות הכי טובות בחיים". גם היא סיפרה שמבחינתה "זו הייתה דרך לא רעה לסגור את השנה החולפת, ודרך לא רעה לפתוח את זו החדשה".

(עדכון ראשון: 22:05)

עוד סיפורים שאסור לפספס:
האזינו: מוקדנית המשטרה הצילה אישה מאלימות בעלה
סין עשויה להוציא להורג רופאה שמכרה 7 תינוקות
הג'וינט לבש חג: המריחואנה חוקית בקולורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully