וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי הרג הישראלי: אש לעבר צה"ל בגבול עזה

1.1.2014 / 0:02

לא היו נפגעים כתוצאה מהירי, שהתרחש באזור כיסופים. בימים האחרונים נורו מספר רקטות לעבר ישראל, גם הן לא גרמו לנפגעים. שלשום הושלם שחרורם של 26 מחבלים לשטחי הרשות

כוח צה"ל באזור כיסופים, 1 בנובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
כוח צה"ל באזור כיסופים/דייב בוימוביץ'

כוח צה"ל דיווח אמש (שלישי) כי במהלך סיור על גדר הגבול ברצועת עזה באזור כיסופים בוצע לעברו ירי בודד. לא דווח על נפגעים בתקרית והנושא נמצא בבדיקה.


לפני שבוע נהרג צעיר בן 22 מאש צלפים שנפתחה לעבר קבוצת אזרחים ישראלים שפעלה באזור גדר הביטחון בנחל עוז. צוות רפואי שהוקפץ למקום האירוע ופעל בניסיון לייצב את מצבו, בהמשך הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם שם הוא מת מפצעיו.

צבא וביטחון - כותרות נוספות:
הפיתוח החם בצה"ל: ה"ווייז" המוצפן של מטוסי הקרב
לא מסתננים: גדר הגבול מול מצרים תהפוך ל"חכמה"
צה"ל: העובד בגדר עזה נורה על ידי צלף מאלף מטרים

בימים שלאחר הירי נורו לעבר ישראל מספר רקטות מרצועת עזה, האחרונה שבהן שלשום בערב, והיא התפוצצה בשטח פתוח בין שני יישובים, בין המועצה האזורית שער הנגב לבין המועצה האזורית שדות נגב. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. רקטה נוספת שנורתה נפלה כנראה בתוך השטח הפלסטיני. על אף השיגורים, לא נשמעה אזעקת צבע אדום.

בצל הירי, שלשום בלילה הושלם שחרורם של 26 מחבלים פלסטינים במסגרת הפעימה השלישית של שחרור האסירים, עליו הוחלט בכניסה למו"מ עם הרשות. 18 האסירים ששוחררו לשטחי יהודה ושומרון חצו את מחסום ביתוניא והגיעו למתחם המוקטעה ברמאללה, שם התקבלו בחגיגיות על ידי עשרות אנשים. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן חיבק אותם ולחץ את ידי כל אחד מהם, ולאחר מכן הם הניחו זר על קברו של יאסר ערפאת. "לא נחתום על הסכם קבע עד שלא ישוחררו כל האסירים", אמר אבו מאזן בטקס קבלת הפנים.

עדכון ראשון: 23:46

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully