וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גזענים, למה להדיח את משה פרץ ולא את מתי כספי?"

31.12.2013 / 12:25

משה פרץ כינה את הדרישה של התנועה לאיכות השלטון להדיחו מהאקס פקטור "הזויה". חגי אוזן חושב שהעתירה של התנועה לאיכות השלטון מדיפה ניחוח של גזענות - עם מתי כספי אף אחד לא התעסק. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

נוחי דנקנר מבקש מהרשות לניירות ערך להרחיב את הבדיקה של קבוצת אלשטיין- בן משה בעקבות החשיפה של וואלה! חדשות הבוקר – תמונות בהן נראה אדוארדו אלשטיין לצדו של ראש ארגון הפשע שלום דומרני בשיעור תורה במרוקו.

חיי הסלב של המחבלים: אמש שוחררו 26 אסירים ביטחוניים עם דם על הידיים. הם זכו למעמד של מלכים עם הגעתם לגדה: שירים, ריקודים, נשיקות והבטחה של אבו מאזן שלא יחתום על הסכם קבע עד שלא ישוחררו כל האסירים הפלסטינים. פוסטרים ברחובות העיר, משכורת של כמה אלפים וטרור לקינוח – החיים של המחבלים לאחר השחרור.

המספרים שהרשות לבטיחות בדרכים לא רוצה שנראה: בפעם הראשונה מזה עשור יש עלייה במספר ההרוגים על הכביש, אך ברשות לבטיחות בדרכים לא ממהרים לפרסם אותם. עורך וואלה! רכב, קובי ליאני, על טשטוש הקטל בדרכים.

מתקפת סיכומי השנה: מרשימת הפוליטיקאים שהכי בלטו השנה דרך סרטוני החובבים הכי ויראליים ביוטיוב ועד לדירוג הטוורקינג הכי מוצלח. לא הגזמנו קצת עם הצורך לסכם שנה?

התחזית: היום קר מהרגיל בעונה, הגשם ייפסק בהדרגה. מחר עלייה קלה בטמפרטורות, עדיין יתכן גשם מקומי בשעות הבוקר במישור החוף.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully