וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכומי סוף שנה? זה הכי 2013

31.12.2013 / 12:29

מתקפת סיכומי השנה - סרטוני החיקויים הכי טובים ביוטיוב, הטוורקינג הכי מוצלח, הפאדיחות הכי ויראליות בחדשות ועוד. איך הפכו סיכומי השנה למאוסים? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

נוחי דנקנר מבקש מהרשות לניירות ערך להרחיב את הבדיקה של קבוצת אלשטיין- בן משה בעקבות החשיפה של וואלה! חדשות הבוקר – תמונות בהן נראה אדוארדו אלשטיין לצדו של ראש ארגון הפשע שלום דומרני בשיעור תורה במרוקו.

חיי הסלב של המחבלים: אמש שוחררו 26 אסירים ביטחוניים עם דם על הידיים. הם זכו למעמד של מלכים עם הגעתם לגדה: שירים, ריקודים, נשיקות והבטחה של אבו מאזן שלא יחתום על הסכם קבע עד שלא ישוחררו כל האסירים הפלסטינים. פוסטרים ברחובות העיר, משכורת של כמה אלפים וטרור לקינוח – החיים של המחבלים לאחר השחרור.

המספרים שהרשות לבטיחות בדרכים לא רוצה שנראה: בפעם הראשונה מזה עשור יש עלייה במספר ההרוגים על הכביש, אך ברשות לבטיחות בדרכים לא ממהרים לפרסם אותם. עורך וואלה! רכב, קובי ליאני, על טשטוש הקטל בדרכים.

גזענות או רדיפת צדק? משה פרץ כינה את הדרישה של התנועה לאיכות השלטון מבג"ץ להדיחו מהאקס פקטור "הזויה". חגי אוזן חושב שהדרישה של התנועה מריחה מגזענות: "כשמתי כספי היה שופט בכוכב נולד שכחו לו את העובדה שהורשע בביגמיה".

התחזית: היום קר מהרגיל בעונה, הגשם ייפסק בהדרגה. מחר עלייה קלה בטמפרטורות, עדיין יתכן גשם מקומי בשעות הבוקר במישור החוף.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully