וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר דורש: לבדוק הקשר בין קבוצת אלשטיין לדומרני

31.12.2013 / 14:56

בעקבות חשיפת וואלה!, פנו נציגי דנקנר לרשות לניירות ערך בדרישה להעמיק את בדיקת קבוצת אלשטיין שקיבלה את השליטה באי.די.בי. בחשיפה, נראה אלשטיין לצד שלום דומרני

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חיי הסלב של המחבלים: אמש שוחררו 26 אסירים ביטחוניים עם דם על הידיים. הם זכו למעמד של מלכים עם הגעתם לגדה: שירים, ריקודים, נשיקות והבטחה של אבו מאזן שלא יחתום על הסכם קבע עד שלא ישוחררו כל האסירים הפלסטינים. פוסטרים ברחובות העיר, משכורת של כמה אלפים וטרור לקינוח – החיים של המחבלים לאחר השחרור.

המספרים שהרשות לבטיחות בדרכים לא רוצה שנראה: בפעם הראשונה מזה עשור יש עלייה במספר ההרוגים על הכביש, אך ברשות לבטיחות בדרכים לא ממהרים לפרסם אותם. עורך וואלה! רכב, קובי ליאני, על טשטוש הקטל בדרכים.

גזענות או רדיפת צדק? משה פרץ כינה את הדרישה של התנועה לאיכות השלטון מבג"ץ להדיחו מהאקס פקטור "הזויה". חגי אוזן חושב שהדרישה של התנועה מריחה מגזענות: "כשמתי כספי היה שופט בכוכב נולד שכחו לו את העובדה שהורשע בביגמיה".

מתקפת סיכומי השנה: מרשימת הפוליטיקאים שהכי בלטו השנה דרך סרטוני החובבים הכי ויראליים ביוטיוב ועד לדירוג הטוורקינג הכי מוצלח. לא הגזמנו קצת עם הצורך לסכם שנה?

התחזית: היום קר מהרגיל בעונה, הגשם ייפסק בהדרגה. מחר עלייה קלה בטמפרטורות, עדיין יתכן גשם מקומי בשעות הבוקר במישור החוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully