וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנב בלע את שרשרת הזהב – ואולץ לאכול מאה בננות

אדם שנכנס לרכבת במערב הודו הכחיש מכל וכל כי שדד את התכשיט מנוסעת, אולם בדיקה שעבר הוכיחה אחרת. בלית ברירה ובאישור רופא, הוא האיץ את החזרת הפריט היקר בדרך הטבע

בננות. AP
גופטה הודה לבסוף שלא מדובר בפעם הראשונה שגנב/AP

אכל אותה: שוטרים הודים הכריחו שודד לאכול לא פחות מ-96 בננות, וזאת על מנת שיפריש מגופו שרשרת זהב שגנב מנוסעת ברכבת. בחקירת המשטרה הודה האיש, דמו קופטה, כי בלע את התכשיט היקר מחשש שהנוסעים יכו אותו.

אירועים נוספים בעולם:
לעיני המצלמות: השתמשו בבת 6 לשדוד חנות תכשיטים
מתקפת דגי פיראנה בארגנטינה: "אצבעות ילדים נכרתו"
ארה"ב: מוכר הבריח שודד חמוש - לעיני המצלמות

הסיפור המוזר החל ביום ראשון, בעת שגופטה עלה לרכבת בעיר קליאן במערבה של תת-היבשת. בשלב מסוים, הוא החליט לנסות לעשות הון קל - ותלש את שרשרת הזהב מצווארה של רופאה שהייתה בקרון. אחר מכן נמלט מהמקום. בעקבות זעקותיה לעזרה, נוסעים שהיו על הרכבת רדפו אחריו ולכדו אותו.

לטענת המשטרה, גופטה טען תחילה בתוקף כי הוא חף מפשע. אמנם, הנוסעים שתפסו אותו לא מצאו ברשותו אף שרשרת. אולם אחד הנוסעים הבחין בגופטה בולע דבר-מה, והניח שמדובר שרשרת.

בתחילה נתקלו החוקרים בקשיים להוכיח כי החשדות נגד גופטה מוצדקים. "בדרך כלל אנחנו משתמשים בצילום רנטגן, אבל בבדיקה שערכנו לא נראה דבר", אמר סאמפט נירמל, חוקר ראשי במשטרה המקומית. "לכן עשינו בדיקת אולטרסאונד, שבה התגלתה השרשרת בקיבתו של גופטה", הסביר. לפי הדיווח בעיתון "טיימס אוף אינדיה", בעצת רופא, התבקש גופטה בן ה-28 לאכול בננות, ואתמול (חמישי) חולצה בהצלחה השרשרת מגופו, בדרך הטבע.

רק לאחר שהשוטרים הצליחו להציל את השרשרת ולאמת את גופטה עם המעשים המיוחסים לו, הוא הודה בעבירות דומות שעשה בעבר בכפר שבו הוא גר. הוא אף ישב בגינן בבית הסוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully