וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת דגי פיראנה בארגנטינה: "אצבעות ילדים נכרתו"

27.12.2013 / 1:10

הרוחצים שהגיעו לבלות את חופשת חג המולד בחוף הפופולרי הותקפו על ידי נחיל של דגי הטרף. "עשרות אנשים נסו על נפשם מהמים כשהם מדממים", תיאר עד ראייה את רגעי האימה

אדם שהותקף בידי פירנאות ברוסריו שבארגנטינה, דצמבר 2013. Silvina Salinas, AP
אחד מהרוחצים בחוף שהותקף על ידי פיראנה, אתמול/AP, Silvina Salinas

אימה על החוף: נחיל של דגים טורפים מסוג פיראנה גרם אתמול (חמישי) לפציעתם של יותר מ -60 בני אדם שרחצו בחוף על גדת נהר בארגנטינה. התקיפה של דגי הטרף התרחשה באחד החופים הפופולריים של נהר הפרנה ליד העיר רוסריו, 300 קילומטרים מצפון לבירה בואנוס איירס. על פי אחד הפרמדיקים שטיפל בפצועים, הרוחצים נפגעו מנשיכות בחלקים שונים בגופם ואצבעותיהם של ילדים רבים נקטעו. ההערכה בארגנטינה היא כי פסולת שהושארה במים סמוך לחוף על ידי דייגים היא שגרמה לנחיל כה גדול של פיראנות להתקבץ דווקא שם.

סרג'יו נאני, אחד מהרוחצים בחוף, העניק סיוע ראשוני במקום לאלו שנפגעו מהדגים. "הענקתי טיפול ל-15 אנשים, שחלקם סבלו מנשיכות עמוקות וחלקם פחות", שיחזר. עדי ראייה שנמצאו על החוף בעת תקיפת הפיראנות סיפרו כי רוחצים רבים נראו נסים על נפשם מהמים כשהם מדממים בעוד שהורים רצו בבהלה אל תוך המים כדי למשות את ילדיהם במהרה ולמנוע מהדגים לנעוץ בהם את שיניהם.

"זהו אירוע לא רגיל ובהחלט יוצא דופן", סיכם פדריקו קורנייר, מנהל שירותי בחירום ברוסריו. "לפעמים באמת קורה שיש מקרה אחד של פציעה או נשיכה, אבל ההיקף במקרה הזה הוא עצום".

עוד מהנעשה בעולם:
ארה"ב: דקרה למוות את הפורץ שרצה לאנוס ולתעד את המעשה
תיעוד: חולץ אחרי 4 שעות בהן נקבר תחת השלג
שישה יהודים נעצרו בצרפת אחרי שהיכו "נאו-נאצים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully