וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מוכר הבריח שודד חמוש - לעיני המצלמות

מארק אלוורז לא ציפה שבמהלך משמרת בחנות המכולת שבה הוא עובד ייכנס רעול פנים ויכוון לעברו נשק - אך הוא לא נראה מופתע. בתום קטטה, הוא השתלט על האקדח והבריח את הפושע

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מארק אלוורז, בן 34, עבד במשמרת הלילה בחנות מכולת בעיירה סנדוסקי שבאוהיו, ארצות הברית, כששודד חמוש נכנס למקום. במקום למסור לפושע רעול הפנים את הכסף בקופה – אלוורז תקף את השודד והבריח אותו. כל זאת לעיני מצלמות האבטחה במקום.

עוד בעולם:
תיעוד: חולץ אחרי 4 שעות בהן נקבר תחת השלג
שישה יהודים נעצרו בצרפת אחרי שהיכו "נאו-נאצים"
בערב החג: סנטה קלאוס שדד בנק - והשאיר "מתנה"

רעול הפנים נכנס לחנות ומיד הצמיד את האקדח שהיה ברשותו לעורפו של אלוורז, שעמד מאחורי הקופה. המוכר הנועז הסתובב וניסה לחטוף את הנשק מידיו של השודד – ללא הצלחה בשלב זה. "המטרה העיקרית שלי הייתה לדאוג ששותפתי לעבודה נשארת בטוחה ולא מעורבת", סיפר אלוורז לעיתון המקומי "סנדוסקי רג'יסטר".

לאחר שהשודד הניף את הנשק בשנית, היכה אותו אלוורז, ואז החלו השניים להתקוטט. "ניסיתי לקחת לו את הנשק", שחזר. החמוש הצליח להכות את המוכר בראשו עם הנשק שבידיו, אך אלוורז הצליח להדוף אותו ולהטיח אותו במקרר הבירה במקום, ולקחת את האקדח.

בשלב זה הצליח המוכר להפנות את הנשק, שכעת היה בידיו, לעבר השודד, ולגרום לו לברוח מהמקום. "הוא זרק עליי פח זבל", סיפר אלוורז. כשכוחות המשטרה הגיעו למקום, הוא העביר לידיהם את האקדח. הכוחות פתחו בסריקה אחר החשוד, שטרם נלכד. אלוורז טען כי מה שעשה איננו יוצא דופן. "אני חושב שהרבה אנשים היו עושים את אותו הדבר", אמר בצניעות.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • אוהיו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully