וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: ישראל פועלת מתוך פחד מאינתיפאדה שלישית

משרד החוץ של טהראן גינה את תקיפות צה"ל ברצועת עזה, בעקבות הריגת אזרח ישראלי בגדר הגבול, וקרא לקהילה הבינלאומית "לגנות את הטבח הישראלי ואת הפשעים נגד תושבי עזה"

צילום: שי מכלוף, רומן ואינר, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

איראן מגיבה למתיחות בדרום: דוברת משרד החוץ האיראני, מרזיה אפחאם, גינתה את התקיפה הישראלית ברצועת עזה אמש (שלישי), שבאה בתגובה להריגתו של אזרח ישראלי סמוך לגדר הגבול. "הצעד הזה נובע מפחד מפני אינתיפאדה שלישית של הפלסטינים בשטחים הכבושים, בייחוד של ההתנגדות האיסלאמית בגדה המערבית", אמרה לאחר התקיפה, לפי דיווח בסוכנות הידיעות האיראנית "מהר".

מתיחות בדרום: כל העדכונים בוואלה! חדשות
אבנים על אוטובוס בשומרון: אדם אחד נפגע קל
אחרי הפיגוע, בצה"ל מזהירים: "השתנו כללי המשחק"
קרובי הצעיר שנהרג מירי מעזה: "בדיוק עמד להתחתן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גינוי איראני לישראל. נשיא איראן חסן רוחאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפחאם הסבירה כי טהראן רואה במשטר הישראלי "אחראי מלא לתוצאותיו של הטרור הציוני באזור, וקוראת למוסדות הבינלאומיים לגנות את הטבח הישראלי ואת הפשעים נגד תושבי עזה". אתמול נהרג סאלח אבו-לטייף, תושב רהט בן 22, מאש צלפים שנפתחה לעברו בזמן שעבד באזור גדר המערכת בנחל עוז. הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מת מפצעיו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ילדה נהרגה מתקיפת צה"ל בעזה לאחר פיגוע הירי בגבול, 24 בדצמבר 2013. רויטרס
רצועת עזה לאחר תקיפה של צה"ל אתמול/רויטרס

בתגובה לירי תקף צה"ל מטרות ברצועת עזה באמצעות כלי טיס של חיל האוויר, טנקים וכוחות חי"ר. מדובר צה"ל נמסר כי המטרות שהותקפו היו אתר לייצור אמצעי לחימה ותשתית טרור בדרום הרצועה, מוקד פעילות טרור ותשתית טרור במרכז הרצועה. כמו כן הותקפו שתי תשתיות טרור בצפון הרצועה. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות. במקביל, כוח של צה"ל זיהה שני פלסטינים מתקרבים לגדר המערכת בצפון הרצועה סמוך לזיקים, פתח לעברם באש וזיהה פגיעה.

אזרח ישראלי נהרג מירי צלף בגבול רצועת עזה, 24 בדצמבר 2013. AP
חיילי צה"ל מפנים את הישראלי שנהרג בגבול רצועת עזה/AP

משרד הבריאות בעזה מסר כי בסך הכול אירעו 15 תקיפות שונות לאורך הרצועה. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי ילדה בת ארבע נהרגה בתקיפה באזור אל-מע'אזי שבמרכז הרצועה וכי ארבעה בני אדם נוספים - בהם אמה ואחותה של הילדה - נפצעו באותה תקיפה. בנוסף, דווח כי גם מטה הזרוע הצבאית של חמאס בשכונת זיתון בעיר עזה הותקף. קודם לכן, דיווח אתר האינטרנט של העיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי ממשלת חמאס הורתה לכל אנשיה לפנות את המפקדות הביטחוניות ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully