וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסת חג המולד בבית לחם: "רוצים שלום"

כמידי שנה משתתפים אלפי תיירים וצליינים נוצרים במיסה שנערכת בכנסיית המולד. הפטריאך הלטיני של ירושלים השמיע מסר פייסני: "אנחנו חייבים להיות אחים זה לזה"

חג המולד בבית לחם. רויטרס
תיירים קתולים בבית לחם כשברקע עץ האשוח המסורתי, הלילה/רויטרס

בית לחם לבשה חג: אלפי תיירים וצליינים נוצרים מכל רחבי העולם הגיעו במהלך היום לבית לחם, שם נערכת הלילה (רביעי) מיסת חג המולד המסורתית בכנסיית המולד. הפטריארך הלטיני של ירושלים, והנציג הקתולי הבכיר ביותר בישראל - פואד טוואל, שלוקח חלק במיסה אמר: "המסר של הנצרות הוא של שלום, אהבה ורעות. אנחנו חייבים להיות אחים זה לזה".

וויל גרין, שהגיע מניו יורק להשתתף בטקס יחד עם אשתו וילדיו, סיפר בהתרגשות: "להיות כאן זה למעשה חלום שהתגשם. לראות בעיניים את כל הסיפורים שגדלנו עליהם. זה המקום שבו הכל התחיל".

על אף המתיחות הביטחונית, והודות לרגיעה היחסית שאפיינה את התקופה האחרונה, כמות המבקרים בבית לחם לקראת חג המולד בנסיקה. השנה ידעו לספר שם על עלייה של 14% בכמות התיירים – שעה שהמסעדות ובתי המלון רושמים תפוסה גבוהה במיוחד. רבים מהנוכחים התייחסו להתקדמות במו"מ ולאפשרות שבעתיד הלא רחוק תהיה לפלסטינים מדינה עצמאית. "הפלסטינים מאמינים בשלום, ומקווים שאנחנו וילדינו נהנה מפירותיו", אמרה שרת התיירות הפלסטינית רולא מעאיה.

עוד בוואלה! חדשות
אחרי הפיגוע, בצה"ל מזהירים: "השתנו כללי המשחק"
נתניהו במסר חריף לחמאס: "מי שינסה אותנו - יחטוף"
אבנים על אוטובוס בשומרון: אדם אחד נפגע קל

חג המולד בבית לחם. רויטרס
בית לחם, הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully