וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 38 חשוד שהפיץ חומר פדופילי ותקף מינית קטין

19.12.2013 / 9:29

על מחשבו של הגבר, תושב מרכז הארץ, נמצאו מאות סרטים ותמונות "קשים לצפייה" בעלי תוכן פדופילי. הוא גם חשוד שהתחזה לחונך של ילד בן 10 וביצע בו מעשה מגונה כאשר לן בביתו

גבר בן 38 ממרכז הארץ נעצר בחשד להחזקת חומר פדופילי והפצתו באינטרנט - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. במהלך חקירתו של האיש, שנעצר בשבוע שעבר בחשד שהוריד ושיתף מאות קבצים בעלי תוכן פדופילי, עלו חשדות גם לביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות של קטינים מצדו.

כותרות אחרונות בחדשות
תקרית נוספת: צה"ל הרג איש ביטחון פלסטיני בגדה
מהגרים באיטליה חוטאו בעירום: "כמו במחנה ריכוז"
למעצר בראש מורם: המסע הארוך של מבקשי המקלט

במשטרה טוענים כי הסרטים והתמונות שנמצאו על מחשבו של החשוד "קשים לצפייה", וכי לאחר מעצרו התברר כי בשנתיים האחרונות היה החשוד בקשר עם ילד בן 10, לאחר שהציע לו עזרה בלימודים. במהלך התקופה, בה הציג עצמו כחונך, הידק את הקשר עם הקטין ומשפחתו, קנה לו מתנות יקרות ערך ורכש את אמון הוריו, עד כדי כך שמספר פעמים אף לן הילד בביתו.

לפי החשד, באותם לילות ביצע בו החשוד מעשים מגונים אותם תיעד ושיתף עם משתמשים נוספים באינטרנט. בנוסף, הוא חשוד בביצוע מעשים מגונים בקטין נוסף מאזור המרכז. בית המשפט המחוזי בלוד האריך אתמול את מעצרו ביממה נוספת, ופרקליטות מחוז מרכז שמלווה את התיק הגישה הצהרת תובע על כוונתה להגיש כתב אישום נגדו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully