וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבעה ימים: "כל היישובים חוברו מחדש לחשמל"

חברת החשמל הודיעה כי מלבד מקומות נקודתיים, היא הצליחה להגיע לכל היישובים שהיו מנותקים בשל הסערה. רוב הצירים בבירה נפתחו לתנועה והתחבורה הציבורית חודשה

צילום: דוברות חברת החשמל, מור שאולי, עומר מירון, משטרת ישראל; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

בתום יותר מארבעה ימים חשוכים וקרים, כל היישובים שנותקו מרשת החשמל במהלך הסערה הקשה בסוף השבוע האחרון חוברו אמש (שני) מחדש – כך נמסר מחברת החשמל. כמו כן, מרבית הצירים המרכזיים בירושלים נפתחו מחדש לתנועה והתחבורה הציבורית לעיר וממנה חודשה.

אחרי הסערה - עוד כותרות:
היכן מתחדשים הבוקר הלימודים?
ביהודה ושומרון זועמים: "התושבים בטראומה מהנתק"
זכה בלוטו וחיכה שהשלג יפשיר כדי לאסוף את הפרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובדי חברת החשמל פועלים לתיקון קווי המתח/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הודעת חברה החשמל, שבה נטען כי כל היישובים חוברו מחדש לחשמל למעט בתים במקומות נקודתיים, במועצה האזורית שומרון טוענים כי כ-420 משפחות בתחומה עדיין מנותקים מחשמל. על פי המועצה האזורית, בהר ברכה ובגבעות יצהר התושבים ניזונים מחשמל מגנרטור, שמאפשר אור ומקור חימום אחד בלבד. עוד נטען כי בחלק מגבעות איתמר עדיין אין חשמל בכלל.

בעוד שכבישים רבים בבירה נפתחו לתנועה, במשטרה מבקשים מהנהגים שלא לעשות בהם שימוש בשעות הבוקר המוקדמות מחשש להחלקה. הרכבת הקלה חזרה לפעול בשעות הבוקר המוקדמות מפסגת זאב לתחנה המרכזית וחזרה. האוטובוסים אל העיר וממנה שבו לפעול, וכך גם הקווים הפנים-עירוניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ירושלים ביום שאחרי הסערה. דצמבר 2013. עומר מירון
הצירים בירושלים נפתחו והתחבורה חודשה/עומר מירון

גם הלימודים בירושלים, שבוטלו מהשבוע שעבר בשל תנאי מזג האוויר יתקיימו הבוקר משעה 10:00 בבתי הספר והגנים שהתנאים הפיזיים והבטיחותיים מאפשרים זאת, בהתאם להודעת העירייה. העירייה והמשטרה נערכות בכוחות מתוגברים להקל על הנגישות ועל הבטיחות בהגעה לבתי הספר, אך קוראות להורים להפעיל שיקול דעת, ואם ההגעה מהבית לבית הספר או לגן אינה אפשרית או בטיחותית – להישאר בבית. משרדי העירייה ישובו לפעול בשעה 10:00 ויקבלו קהל, וגם שוק מחנה יהודה חוזר הבוקר לפעילות רגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully