וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשגרה: הלימודים בירושלים יתחדשו הבוקר ב-10:00

כתבי וואלה! חדשות

17.12.2013 / 0:02

בצפת, בבית ג'אן ובגוש חלב לא יתקיימו היום לימודים בשל מפגעי בטיחות חמורים במוסדות החינוך. בבנימין ובשומרון יתקיימו לימודים בחלק מבתי הספר. הרשימה המלאה

צילום: יאיר אלטמן

עשרות אלפי אזרחים ממתינים זה ארבעה ימים להשבת זרם החשמל לבתיהם, שנותק בשל הסערה שפקדה את ישראל בסוף השבוע החולף, ובחלק ממוסדות החינוך באזורים שנפגעו בסופה הלימודים עדיין לא שבו לסדרם. אולם, מערכת החינוך חוזרת לאיטה לסדרה בחלק מהאזורים המושלגים.

עוד בוואלה! חדשות:
מבקר המדינה יבדוק את הוצאות בית הנשיא
5,000 בתים ברחבי הארץ ללא חשמל כבר ארבעה ימים
זכה בלוטו וחיכה שהשלג יפשיר כדי לאסוף את הפרס

באזור ירושלים הלימודים במוסדות החינוך צפויים להתחיל בשעה 10:00. עיריית ירושלים הודיעה אמש (שני) כי הלימודים ייפתחו במוסדות בהן התנאים הפיזיים יאפשרו זאת. מינהל חינוך ירושלים אישר רשימה של בתי ספר וגני ילדים שייפתחו היום, רק לאחר שהתקבלה המלצה בנושא של מנהלים בבתי הספר והגננות בשיתוף ועד ההורים של כל מוסד לימודים.

צפת מושלגת. דצמבר 2013. ג'יליס
לא ילמדו מחר. ילדים נהנים מהשלג בצפת/ג'יליס

בהודעת העירייה נכתב כי בכל מקרה על הורי התלמידים להפעיל שיקול דעת, ואם ההגעה לבית הספר או הגן לא אפשרית - יש להשאיר את הילדים בבית. באתר עיריית ירושלים תתפרסם בשעות הערב רשימת בתי ספר והגנים אשר יפעלו. המרכזים הקהילתיים ברחבי העיר ייפתחו גם היום לפעילות פנאי החל משעות הבוקר המאוחרות עבור תלמידים שבבתי הספר שלהם לא יתקיימו לימודים.

לצפייה ברשימה המלאה של בתי הספר בירושלים שייפתחו היום

במועצה האזורית מטה יהודה יחזרו לשגרה באופן הדרגתי. הבוקר ייפתחו הלימודים בבתי הספר אור, צורים, הדסים, לביא וקרוב בשעה 9:30. החל מהשעה 9:00 יאסוף אוטובוס את התלמידים בצור הדסה בתחנות ההסעה. בבית הספר עין הרים יחלו הלימודים בשעה 10:00. גני הילדים ביישובים הבאים ייפתחו בשעה 9:30: צור הדסה, נס הרים, מבוא ביתר, מטע, בית זית, קרית ענבים, רמת רחל ושורש. הגנים ביישובים הבאים ייפתחו בשעה 10:00: עמינדב, צובה, אבן ספיר, בית מאיר, בית נקופה, גבעת יערים, בר גיורא, שואבה, מוצא, נווה אילן, רמת רזיאל. בתי הספר עין נקובה-עין ראפה, עין כרם, מרחבים, אלון וקס"ם יהיו סגורים. גם גני הילדים בעין נקובה, עין ראפה, מעלה החמישה ואורה יהיו סגורים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ירושלים ביום שאחרי הסערה. דצמבר 2013. עומר מירון
חוזרים לשגרה אט אט. ירושלים/עומר מירון

באזור הצפון לא יתקיימו היום לימודים בכל מוסדות החינוך בצפת, בבית ג'אן ובגוש חלב. בצפת לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך לרבות המכללה האקדמית צפת, כיוון שהתגלו מפגעי בטיחות חמורים. בחלק ממוסדות החינוך התגלו כבלי חשמל חשופים, עצים שבורים ופרגולות וסככות שקרסו. כמו כן שבילי הגישה באזור חסומים בשל הצטברות קרח ושלג.

ביישובים הדרוזיים בצפון רמת הגולן לא יתקיימו לימודים בכל גני הילדים, בעוד שבבתי הספר הלימודים ייפתחו בשעה 10:00. ביישובי מועצה אזורית גולן הלימודים בבתי הספר וגני הילדים יחלו בשעה 9:00. ההסעות מיישובי צפון הגולן לכל מוסדות החינוך ייצאו באיחור של שעה. במועצה אזורית מרום הגליל לא יתקיימו לימודים בבית הספר פסגות ביראון ובבתי הספר נוף הרים ואנה פרנק בסאסא. כמו כן לא יתקיימו לימודים ביישובים מירון, דלתון, ספסופה, דוב"ב ובר יוחאי. בבתי הספר פרוד ועין אל-אסד יתקיימו לימודים כסדרם.

צפת הבוקר, דצמבר 2013. אדריאן הרבשטיין
צפת/אדריאן הרבשטיין

באזור בנימין לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך ביישובים עטרת, עלי, שבות רחל, שילה וכן באולפנת עפרה. בחלק מבתי הספר באזור הלימודים ייפתחו בשעה 9:30 בעוד שבשאר המוסדות הלימודים יתקיימו כסדרם. באזור שומרון לא יתקיימו היום לימודים ביצהר ובהר ברכה. באזור הדרום הלימודים בכלל בתי הספר והגנים יתקיימו כסדרם.

בהערכת מצב שנערכה הערב במועצת גוש עציון, הוחלט כי לאור הקרה בכבישים ולאור היבטים בטיחותיים בהגעה ובפעילות של מוסדות החינוך, לא יתקיימו לימודים, למעט ביישובים קידר ומיצד. גני הילדים בכל הישובים ייפתחו בשעה 10:00, כאשר ההורים נדרשים ללוות את ילדיהם, בהגעה ובחזרה ולהיזהר מהחלקות. בתי ספר יסודיים ואולפנות בתי הספר יהיו סגורים, למעט בית הספר אח"י תקוע שיפעל כרגיל, אולם תתקיים פעילות בתוך הישובים באחריות מנהלי בתי הספר. עדכונים יישלחו מהמנהלים ומהמחנכים באמצעות דוא"ל אוSMS של בתי הספר. חינוך מיוחד –לא יתקיימו היום לימודים בכל מסגרות החינוך המיוחד היסודי והתיכון.

השתתפו בהכנת הידיעה: מיכל רשף, יאיר אלטמן, שבתי בנדט, עדי חשמונאי ורמי שני

(עדכון ראשון: 19:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully