וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: הנעדרת בת ה-17 סיימה את חייה במזוודה?

עשרות שוטרים מחפשים אחר ג'יידן פרקינסון מאוקספורד, שנראתה יוצאת מתחנת רכבת ומאז נעלמות עקבותיה. הציבור התבקש לסייע במציאת חשוד ברצח, שנראה עם מזוודה "גדולה וכבדה"

עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטלפון הסלולרי לא עבד וכסף לא נמשך מחשבון הבנק. ג'יידן פרקינסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה עלה בגורלה של ג'יידן פרקינסון? המשטרה בדרום בריטניה מחפשת בשבועיים האחרונים אחר הנערה בת ה-17, תושבת העיר אוקספורד שממערב ללונדון, שנראתה יוצאת מתחנת רכבת סמוכה ב-3 בדצמבר ומאז נעלמו עקבותיה.

המשטרה מתייחסת למקרה כאל רצח, מכיוון שמאז שנעלמה פרקינסון לא זוהתה כל פעילות של הטלפון הסלולרי שלה וכן לא היו משיכות מחשבון הבנק שלה. צעיר בן 22 מהעיר רידינג הופיע הבוקר בבית המשפט באוקספורד בחשד לשיבוש החקירה, ונער בן 17 החשוד במעורבות ברצח עצור גם הוא.

עוד חדשות מהעולם:
גינקולוגית ואם לשבעה מונתה לשרת ההגנה של גרמניה
צ'ילה: ניצחון מוחץ לנשיאה לשעבר על חברתה מילדות
היסטריית לוטו בארה"ב: מי יזכה בחצי מיליארד דולר?

כמאה שוטרים מחפשים אחר הנערה בסיוע כלבים ומסוקי משטרה, והם התמקדו בחורשה השוכנת ליד כנסייה בעיירה דידקוט, שם ירדה פרקינסון מהרכבת, ושם גם נראתה לאחרונה. כמו כן, השוטרים סרקו אזור נטוש ליד העיירה, וחיפשו אחר ראיות בפחי הזבל שבמקום.

החשוד התקשה בהזזת המזוודה

הפרשה קיבלה תפנית מפתיעה לאחר שהשוטרים ביקשו מתושבי האזור לסייע להם במציאת גבר שנראה הולך עם מזוודה חריגה בגודלה בשדה בכפר אפטון שליד דידקוט ב-9 בדצמבר בבוקר. "המזוודה הייתה גדולה וכבדה", סיפר קצין המשטרה המקומית אנדי מאריי. לדבריו, "היה קשה לשאת אותה והאיש התקשה בהעברתה מהאזור". החשוד תואר כצעיר כבן 20 שצבע עורו לבן ושיערו קצר וכהה.

רב-פקד כריסטיאן באנט המשתתף בצוות החיפושים, ציין כי החקירה המשטרתית עשויה להימשך כמה ימים נוספים, וזאת במטרה לפענח מה עלה בגורלה של הנערה. באנט הודה לתושבי האזור על הסיוע לחקירה, אך הפציר בהם שלא לנהל את החיפושים אחר פרקינסון בכוחות עצמם, מכיוון שהדבר עלול לפגוע בחקירת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully