וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התינוק שמת בשריפה: לא מבינה כיצד פרצה האש

14.12.2013 / 12:27

עוביידה עלאן, בן שנה וחודש מלוד, למד ללכת רק לאחרונה, והסב בכך אושר גדול להוריו. אמו אמרה הבוקר כי דאגה להוציא את תנור החימום מחדרו, אך מכבי האש טוענים אחרת

צילום: אבי כהן, יותם רונן; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

בני משפחתו של הפעוט מלוד שנספה בשריפה בביתו, סיפרו הבוקר (שבת) כי נאבקו בלהבות כדי להצילו, אך לא הצליחו לחלצו מהאש לפני שאיבד את הכרתו ומת. השריפה פרצה בדירה בקומה השלישית בבניין בשכונת רמת אשכול בעיר, ומחקירה ראשונה של כוחות הכיבוי עולה כי מקור האש היה בתנור ספירלה, שהושאר דולק ללא השגחה בחדרו של התינוק. להורים שני ילדים נוספים, בני שלוש ובני שנתיים. המשפחה עברה ללוד בחודש אוגוסט, אחרי שהאב, בן 32, החל לעבוד באזור התעשייה עטרות.

עוביידה עלאן, בן שנה וחודש, למד ללכת רק לאחרונה, והסב בכך אושר גדול להוריו. בעזרת אחד השכנים שתרגם את דבריה מערבית, סיפרה אמו לוואלה! חדשות כי נהגה לשבת בלילות עם בנה הקטן, בחדרו עד שעת הלילה המאוחרות. כך עשתה גם אמש, והייתה ערה לצדו עד השעה 2 בלילה. לדבריה, היא ובעלה דאגו להוציא את התנור מהחדר לפני שהלכו לישון, ואף כיבו את ברז הגז. לכן, היא אינה יודעת להסביר כיצד פרצה האש.

"הבן הבכור הריח את האש והעיר את האבא. הוא אמר לנו: 'החדר עולה באש'. כשהאבא פתח את הדלת של החדר, הפנים שלו נשרפו", סיפרה האם. האב נכווה בפניו ובידיו ונפגע משאיפת עשן, ופונה לטיפול בבית החולים אסף הרופא בצריפין.

"ניסינו לכבות את האש עם המים אבל לא הצלחנו", אמרה האם. לדבריה, מכבי האש, האמבולנס וניידת משטרה הגיעו לדירה תוך דקות ספורות מהרגע שהוזעקו. דובר כבאות מרכז, רשף משנה גיא מנשרוב, אמר כי "מדובר היה במלכודת אש". לדבריו, "החום במקום עמד על למעלה מ-600 מעלות".

תינוק נספה בשריפה בדירה בלוד, 14 בדצמבר 2013. יותם רונן
החדר שבו נספה התינוק בלוד, הבוקר/יותם רונן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully