וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו השוטרים שהוציא את מלכת אנגליה מדעתה?

מדיון בבית המשפט עלה כי אליזבת זעמה קציני הסיור בארמון באקינגהם שנשנשו מקערות האגוזים, ואלה נדרשו "לשמור את אצבעותיהם הדביקות" הרחק מהן. "היא מדדה את המפלס בקערות"

מלאו כיסיה באגוזים: מלכת אנגליה אליזבת זעמה של שוטרי הסיור של ארמון באקינגהם ודרשה שאלה יפסיקו לאלתר לאכול מקערות האגוזים שהיו פזורות ברחבי המבנה. את הטענה מעוררת הגיחוך הזו שמע היום (חמישי) בית המשפט של אנגליה ו-ווילס, במסגרת המשפט של עורכי הצהובון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד", שנסגר ב-2011 בעקבות חשיפתה של פרשה חמורה של האזנות סתר לגורמים שונים, ובהם משפחת המלוכה.

עוד חדשות מהעולם:
יאיר לפיד ברשימת מאה ההוגים של "פוריין פוליסי"
כעבור 5 ימים: בוטל החוק לנישואי גאים באוסטרליה
תיעוד חדש: ההתרסקות שנגרמה בגלל הטייס האוטומטי

המלכה אליזבת בטקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון 2012. רויטרס
"יש לה חיבה לטיפים מלוחים". מלכת אנגליה אליזבת/רויטרס

הסוגיה הרת הגורל עלתה בעקבות הודעת דואר אלקטרוני שנשלח על ידי קלייב גודמן, שערך את החדשות על בית המלוכה טרם נסגר העיתון שהיה בבעלותו של איל התקשורת רופרט מרדוק. בהודעה ששלח גודמן לעורך העיתון דאז אנדי קולסון נכתב כי קציני הסיור בארמון התבקשו "לשמור את אצבעותיהם הדביקות" מחוץ לקערות האגוזים, וזאת לאחר שהמלכה "כעסה" על כך שהרשו לעצמם להתכבד.

"הבעיה היא ששוטרי הסיור אוכלים הרבה", כתב גודמן והוסיף: "המלכה זועמת על כך שהשוטרים גונבים קערות של אגוזים ומנשנשים שאריות במגוריה. יש לה חיבה לחטיפים מלוחים, והצוות משאיר אגוזי קשיו, 'בומביי מיקס', שקדים ועוד. הבעיה היא שהשוטרים בפטרול אוכלים הרבה".

אם לא די בכך, הוא ציין כי אליזבת אף "החלה לסמן את הקערות כדי לראות אם מפלס האגוזים יורד". התובע במשפט, אנדרו אדיס, אמר לחבר המושבעים כי בהודעת הדואר האלקטרוני נכתב "הקצינים הושפלו על ידי המשטרה. נראה שזה באמת עצבן את המלכה". אזכור הפרטים הללו, המציגים את המלכה באור קטנוני למדי, גרם לפרץ צחוק שנשמע באולם בית המשפט. השופט מצדו הדגיש כי הטענה בדבר גניבת האגוזים והזעם על כך היא "בלתי מוכחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully