וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ניו יורקי: "חרדים תקפו אותי כי אני הומו"

טאג' פטרסון, סטודנט לעיצוב אופנה בן 22, טען כי לפחות עשרה יהודים אורתודוקסים היכו אותו ברחוב וגרמו לו לפציעה בעינו. "הם אמרו לי: 'תישאר למטה, מתרומם'", שחזר הצעיר

תקרית אלימה או פשע שנאה? צעיר ניו יורקי שהותקף ברחובות ניו יורק טען היום (שלישי) כי לפחות עשרה יהודים חרדים היכו אותו ברחוב רק משום שהוא שחור והומוסקסואל. הצעיר, טאג' פטרסון בן 22, סיפר היום בראיונות לכלי תקשורת אמריקנים כי בתחילת החודש חזר מבילוי כאשר הותקף בשכונת וויליאמסבורג בעיר. "הם באו מאחוריי, תפסו אותי, היכו אותי בפניי, בעטו בי, עילפו אותי", שחזר הצעיר, סטודנט לעיצוב אופנה, בראיון לערוץ NBC.

עוד תקריות אלימות בניו יורק:
יהודים הפכו למטרה במשחק הקטטות האלים?
אם וארבעה ילדים נדקרו למוות בביתם
החרדית שהותקפה מינית בניו יורק עוברת סיוט נוסף

צפו בצעיר מספר על התקרית:

המשטרה בודקת כעת את טענותיו של פטרסון, אשר סובל משבר בשקע העין ורשתית קרועה כתוצאה מהתקיפה. בראיון ל"ניו יורק דיילי ניוז סיפר כי התוקפים כינו אותו בכינויי גנאי בעת שהיכו אותו. "הם אמרו לי: תישאר למטה, מתרומם", שחזר. "אני רוצה שהאנשים האלה ידעו שהם לא יכולים להרים ידיים על מישהו ולחמוק מעונש, ולחשוב שרק בגלל שהם מתלבשים באופן מסוים לא יעשו להם כלום", אמר בראיון ל-NBC.

לדברי משטרת ניו יורק, רק כעת מחילה היחידה לחקירת פשע שנאה את עבודתה, משום שבימים הראשונים היה פטרסון עדיין מבולבל ונדרש זמן כדי להשלים את גרסתו. הפוליטיקאי המקומי דוב היקינד, הנחשב למייצג בולט של הקהילה החרדית בעיר, אמר כי האשמתו של פטרסון "מוזרה". "זה מאוד לא מסתדר", אמר ל-NBC.

יהודים חרדים בניו יורק. GettyImages
"זה לא מסתדר". יהודים חרדים בניו יורק/GettyImages

בשבועות האחרונים סערה ניו יורק סביב תופעה של תקיפות אלימות של עוברי אורח תמימים ברחוב, ה"נוקאאוט". מטרת ה"משחק", שהפך פופולרי בקרב קבוצות צעירים, היא להנחית מכת אגרוף על עוברי אורח במקומות ציבוריים, אשר תביא לכל הפחות לנפילתם. במקרים רבים, חברי הקבוצה צילמו את חברם מנסה להנחית נוקאאוט על עוברי אורח והעלו את הסרטונים לאינטרנט. במהלך חקירת מקרים אלה, עלה החשד שחלקם קרו על דווקא על רקע אנטישמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully