וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: יהודים הפכו למטרה במשחק הקטטות האלים?

צעירים בעיר הכו עוברי אורח במסגרת "משחק הנוקאאוט", שהביא לפציעתם של רבים. המשטרה המקומית בוחנת כעת אם המעשים בוצעו על רקע אנטישמי ומנסה ללכוד את החשודים

כוחות המשטרה בניו יורק חוקרים סדרת תקיפות נגד יהודים במהלך מה שמכונה "משחק הנוקאאוט" – כך דיווח אתמול (שלישי) הצהובון האמריקני "ניו יורק פוסט". מטרת ה"משחק", שהפך פופולרי בקרב קבוצות צעירים, היא להנחית מכת אגרוף על עוברי אורח במקומות ציבוריים, אשר תביא לכל הפחות לנפילתם. במקרים רבים, חברי הקבוצה צילמו את חברם מנסה להנחית נוקאאוט על עוברי אורח והעלו את הסרטונים לאינטרנט.

הרשויות בעיר שוקלות להאשים את החשודים במעשים בפשעי שנאה, לאחר שבתקופה האחרונה יהודים הפכו למטרת המשחק. התפרצות המשחק תפסה את המשטרה בניו יורק לא מוכנה, למרות שהוא קיים כבר זמן רב בערים אחרות בארצות הברית. במדינת אילינוי, המשחק מכונה "ציד דובי קוטב", ככל הנראה כי קורבנותיו הם כמעט רק אנשים לבנים.

צפו בכתבה על "משחק הנוקאאוט" ששודרה בערוץ מקומי:

למרות שהצעירים ברחבי ארצות הברית מתייחסים למשחק כלא יותר מצורת שעשוע, חלק מהקורבנות נפצעו, ובמקרים מסוימים אף מתו כתוצאה ממכות האגרוף הקטלניות שקיבלו. המשטרה כעת חוקרת את האירועים ומחפשת אחר החשודים, אשר נקלטו במצלמות ביטחון ברחבי העיר. בודדים נעצרו עד כה.

בסוף אוקטובר, נעצר צעיר בן 23 מוויסקנסין לאחר שהיכה נמרצות שני גברים ששוחחו ביניהם בעברית ברחוב. על פי החשד, לאחר ששמע אותם מדברים בעברית, התקרב דילן גרול אל השניים, החל לגדף אותם ודרש מהם לדבר באנגלית. לפי עדי ראייה שהיו במקום, גרול הטיח את אחד מהם לקרקע, בעוד שאת השני פצע בעינו. בחקירתו הכחיש גרול כי היכה את השניים, אולם הודה כי התעמת עמם. זאת, לדבריו, משום שסבר כי הם מדברים ביניהם ספרדית.

לקריאה נוספת
אנטישמיות בארה"ב? דיברו עברית ברחוב – והוכו
אוסטרליה: "צעקו יהודים מלוכלכים, חטפתי אגרוף לפרצוף"
ההערות האנטישמיות של הצלם הוקלטו בסרט החתונה

(עדכון ראשון: 22:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully