וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בניו יורק: אם ו-4 ילדיה נדקרו למוות בדירתם

הרצח אירע בשכונת סאנסט פארק בברוקלין. המשטרה עצרה חשוד, ככל הנראה בן-דודם של הילדים, בני פחות מעשר. "הוא היה רגוע אפילו כששקי הגופות חלפו על פניו", סיפרו השכנים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

חמישה בני אדם נרצחו לפנות בוקר (ראשון) בברוקלין שבניו יורק. ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי המשטרה הוזעקה לדירת מגורים בשכונת סאנסט פארק, אחרי שבשעה 23:00 (שעון מקומי) התקבלו דיווחים על דקירות מרובות. אדם אחד נעצר בחשד לרצח.

מקומונים בעיר דיווחו כי ההרוגים הם כולם בני משפחה אחת. ככל הנראה מדובר באם כבת 30, בשתי בנות ובבן - כולם מתחת לגיל עשר - ובפעוט בן שנה וחצי. שלושה מהקרבנות מתו במקום ועוד שניים מתו בבית החולים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד ברצח מובל למעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשכונה מתגוררים מהגרים רבים, רובם אסייתים והיספנים. קרובי משפחה רבים של הנרצחים באו לזירת הרצח, והמשטרה נאלצה לתקשר עם חלקם באמצעות מתורגמנים.

לפי ה"ניו יורק פוסט", החשוד ברצח הוא בן-דודם של הילדים. העיתון פרסם תצלום של זירת הרצח ושל החשוד מובל למעצר. אחד השכנים סיפר לעיתון כי החשוד, ששמו לא נמסר, היה "רגוע באופן מוזר אפילו כששקי הגופות חלפו על פניו, והשיב מיד לשאלות השוטרים.

העיתון דיווח כי אחותה של האם הייתה בבית בזמן הרצח, והזעיקה את המשטרה ואת אביהם של הילדים. ה"ניו יורק דיילי" דיווח כי האב חזר מהעבודה, ו"השתולל" כשהשוטרים סיפרו לו על הטרגדיה. המניע לרצח עדיין לא ברור.

לקריאה נוספת
טרגדיה בפלורידה: בן 3 שלוש נקשר בשמיכה כעונש - ומת
אחרי שני עשורים: פוענח רצח ילדה שנמצאה בצידנית
תינוק בן שנה נורה למוות בזמן שהובל בעגלה בברוקלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully