וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מטוסים נאבקים בסערה - ולא מצליחים לנחות

שני מטוסים נכשלו בניסיונות הנחיתה בברמינגהם בשל הסערה והופנו לשדות תעופה אחרים באנגליה. מטוס שהיה בדרכו לגלזגו שבסקוטלנד נחת לבסוף במנצ'סטר. "כמו רכבת הרים"

צילום: יוטיוב , עריכה: טל רזניק

הסערה הקשה בצפון אירופה ממשיכה להסב נזקים: שני מטוסים שעשו אתמול (חמישי) את דרכם לשדה התעופה בעיר ברמינגהם באנגליה נאלצו להסיט את המטוס לשדה תעופה אחר לאחר שנכשלו בניסיונות הנחיתה בשל הרוח הקשה.

בסרטון שהועלה ליוטיוב נראה מטוס בואינג 777 של חברת התעופה של איחוד האמירויות, כשהטייס מנסה לנחות פעמיים לפני שהופנה לשדה התעופה גטוויק בלונדון. בסרטון אחר נראה מטוס קטן יותר של חברת "בריסל אירליינס" שנאלץ לנחות בשדה תעופה אחר לאחר כמה ניסיונות נחיתה כושלים.

"דיילי מייל" הבריטי דיווח על מטוס של חברת "איזיג'ט" שהיה בדרכו משדה התעופה בלונדון לגלזגו שבסקוטלנד, אך נאלץ אף הוא לשנות את מסלולו ונחת בסופו של דבר במנצ'סטר.

הסיפורים החמים בחדשות:
הלוויית נלסון מנדלה תהיה "הכי גדולה מאז דיאנה"
"צעיר מהצפון גויס בסוריה כדי לרגל נגד ישראל"
צפו: נפגע ממכונית, התעופף באוויר - ושרד

מטוסים מתנדנדים באוויר ולא מצליחים לנחות בשל הסופה העזה. צילום מסך
מטוס בואינג 777 נאבק ברוחות בשדה התעופה בברמינגהם/צילום מסך

"אני מרגישה ברת מזל להיות בחיים", כך אמרה ל"דיילי מייל" הייזל בדפורד, שהייתה על מטוס איזיג'ט. "המראנו כרגיל והקפטן אמר שיש סיכוי שהטיסה תהיה קופצנית באזור הצפון וייתכנו עיכובים בנחיתה. פתאום הכול התחיל לרעוד ולקפוץ, כמו ברכבת הרים. זה נראה כאילו אנחנו נוחתים כרגיל, כאשר לפתע היינו בעלייה מלאה שוב".

בהמשך הופנה המטוס לשדה התעופה באדינבורו, אך גם שם הנחיתה לא התאפשרה בשל תנאי מזג האוויר. "הרבה אנשים הקיאו, אך כל הנוסעים היו שקטים באופן יוצא דופן. כאשר הצוות הודיע שאנו מתכוונים לנחות במנצ'סטר הרבה אנשים הבינו שהעסק רציני", אמרה בדפורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פינוי תושבים בשיטפון בוויילס, בריטניה. רויטרס
שני בני אדם נהרגו בבריטניה כתוצאה מהסערה. תושבים מפונים מבתיהם בווילס/רויטרס

הרוחות העזות פקדו אתמול את מדינות צפון אירופה הגובלות בים הצפוני, בהן בריטניה, הולנד, גרמניה שוודיה, ודנמרק. בבריטניה נמדדו רוחות שנעו במהירות של עד 225 קילומטרים בשעה, והסערה אף גבתה שני קורבנות: נהג משאית בסקוטלנד נהרג כאשר משאיתו התהפכה בשל הרוחות העזות סמוך לאדינבורו, ובנוטינגהמשייר שבמרכז אנגליה נהרג אדם מנפילת עץ.

בצפון בריטניה גרמה הסערה להפסקות חשמל בכ-100,000 בתים, רובם בסקוטלנד. המשטרה קראה לכ-15 אלף תושבים בחופים המועדים לשיטפונות להתפנות מבתיהם. העיירה ריל שבווילס הוצפה לחלוטין עוד בבוקר, וכוחות חירום פינו את תושביה בסירות הצלה. כמו כן, החליטו הרשויות בבריטניה להוריד את הסכר בנהר התמזה בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully