וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח החייל עדן אטיאס: 6 חשודים נוספים נעצרו

בין החשודים שנעצרו בפעולה משולבת של השב"כ והמשטרה גם מעסיקו הישראלי של הנער מג'נין שחשוד ברצח בתחנה המרכזית בעפולה לפני שלושה שבועות. אחרים חשודים בהלנה ובסיוע

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

(הלווייתו של אטיאס)

שלושה שבועות אחרי פיגוע הדקירה באוטובוס בעפולה, בו נרצח חייל צה"ל, רב-טוראי עדן אטיאס, נעצרו שישה חשודים נוספים במעשה. החשוד ברצח, חוסיין ג'וואדרה - נער פלסטיני בן 16 מג'נין, נלכד מיד אחרי המעשה והוא במעצר מאז.

ג'וואדרה, שדקר את אטיאס למוות בשנתו בשעה שהיו על אוטובוס אגד, אמר בחקירתו כי עשה את המעשה כנקמה על כך שקרוביו עצורים בידי ישראל. הפלסטינים דיווחו כי אחרי הפיגוע נכנסו כוחות של שב"כ וצה"ל לכפר ביר באשה שבפאתי ג'נין על מנת ללכוד חשודים נוספים ברצח.

היום, ובהמשך לחקירה המשותפת של המשטרה והשב"כ, הותר לפרסם כי מלבד ג'וואדרה נעצרו כאמור שישה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שהייה בלתי חוקית, העסקה והלנה של החשוד (שהיה בעצמו שוהה בלתי חוקי) וסיוע לו.

לבית המשפט בנצרת הוגש כתב אישום נגד אחד המעורבים, תושב נצרת עילית, שהעסיק את החשוד ברצח בעבודות ניקיון. המשטרה תבקש מבית המשפט לעוצרו עד תום הליכים. כמו כן, בימים הקרובים יוגשו הצהרות תובע וכתבי אישום נגד מעורבים נוספים. כתב האישום כנגד החשוד ברצח יוגש בעוד מספר ימים.

הפיגוע בעפולה - כתבות נוספות:
ניו יורק טיימס התנצל על תמונה בכתבה על רצח עדן אטיאס
בית פלסטיני הוצת ליד רמאללה: ”ד”ש מעדן – נקמה”
החייל שנרצח הובא למנוחות: ”לא ביקשת רשות לא לחזור”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully