וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה את כל משפחתה בשריפה – והתחתנה מחדש

2.12.2013 / 9:23

חמשת ילדיה ובעלה של אביבית שאער נספו לפני פחות משנתיים בשריפה בדירתם ברחובות. אמש נישאה בחתונה שנשמרה בחשאיות גמורה. לדברי המוזמנים, אף עין לא נשארה יבשה באירוע

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

כשנתיים לאחר שאיבדה את בעלה וחמשת ילדיה בשריפת דירתם ברחובות, אביבית שעאר נישאה אמש בשנית באולמי ויטראז' בנס ציונה. שאער נישאה לאיש קבלה הנתפס באזור כאישיות מיוחדת. המוזמנים קיבלו הודעה על החתונה רק ביום חמישי האחרון והאירוע נשמר בסודיות מתוך רצון לקיים טקס אינטימי.

שעאר שנכנסה, בצר לה, לתודעה הציבורית עקב האסון שפקד את משפחתה לפני כשנתיים, הקפידה על דיסקרטיות ואף ביקשה מהמוזמנים לשמור על האירוע בחשאיות, כדי שהתקשורת לא תגיע למקום ותתעד את החתונה. גם בתוך האולם, לדברי מוזמנים לאירוע, היא תלתה פתקים שבהם ביקשה לא לצלם ולא להוציא תמונות מהאירוע.

האסון ברחובות - ידיעות נוספות:
משפחת הנספים בהלם: "למה אלוהים עשה לנו את זה?"
חקירת השריפה הקטלנית: נבדק חשד לרשלנות
שכניהם של הנספים ברחובות בכו: "נהרסה משפחה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אביבית שאער ביום חתונתה/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי המוזמנים, למרות השמחה הגדולה, אף עין לא נשארה יבשה בעקבות האסון שפקד את שאער לפני פחות משנתיים. בעקבות דליקה שפרצה בדירת המשפחה מצאו את מותם בעלה גיא בן ה-38, וילדיה, אליאב בן ה-12, אביתר בן השמונה, אמיתי בן השבע, שירה בת השלוש, ואיתמר בן השנתיים. חקירת השריפה העלתה כי מחשב נייד שהושאר על אחת המיטות בדירה התחמם וגרם להצתת המזרון ולהתפשטות האש בכל הבית.

בין המוזמנים לחתונה היו גם ראש עיריית רחובות רחמים מלול וגורמים נוספים בעירייה. לפני כשנה נכנסה שאער לדירתה החדשה שנבנתה על הריסות ביתה שנשרף, יוזמה של ראש העיר ושל קבלנים פרטיים שגויסו לטובת בניית ביתה החדש. מלול סירב להתייחס לאירוע אמש ומסר כי שאער ביקשה לשמור על האירוע בדיסקרטיות ולכן הוא נמנע מלהתייחס לנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת השריפה רחובות תמונות בוקר  מרץ 2012. נמרוד סונדרס
זירת השריפה ברחובות/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully