וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דייר צרפתי נוקם בבעל הדירה שלו

לשוכר אחד נמאס מכך שבעל הדירה שלו לא מחזיר לו את הפיקדון של 2,000 אירו - והחליט לקחת את העניינים לידיו. הוא צילם את עצמו במסר לבעל הדירה - ועל הדרך, החריב את הדירה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

משבר הדיור מקבל תפנית אישית: כנראה שלא מעט אנשים יוכלו להזדהות עם התסכול של הדייר הצרפתי, שבעל הדירה ששכר סרב להחזיר לו פיקדון בגובה של 2,000 אירו. עם זאת, מעטים היו בוחרים לפעול בדרך שבה בחר.

משבעל הדירה סרב להחזיר לו את הפיקדון, הדייר בחר בדרך ייחודית להפגין את מחאתו – הוא חזר לדירה עם פטיש, והחל לשבור את מה שהיה בסביבתו. בין קורבנותיו, מקלחון, שירותים, משקוף הדלת ומראה.

עוד חדשות שאסור לפספס:
מוות מסתורי: לא נראתה 30 שנה - ונמצאה מתה בביתה
תאוות בשרים: שוטר גרמני חשוד שרצח אדם ואכל גופתו
משפחה שכזאת: בריטית בת 28 הפכה לסבתא רבתא

הדייר הזועם צילם את המעשה, והעלה את הסרטון לאתר שיתוף הסרטים "יוטיוב" תחת השם "נקמתו של הדייר" ("vengeance d'un locataire"). כעת, לאחר שזכה ליותר מ-600 אלף צפיות, יכול להיות שהוא מתחרט על המעשה – או לפחות על הצילום – מאחר שהרשויות יכולות להעמיד אותו לדין על גרימת נזק – ראיות ללא ספק לא יהיו חסרות.

הדייר, שהזדהה בכינוי "קלמנט קריפה", פונה בסרטון ל"בעל הדירה היקר" לאחר "שלא ענה בטלפון או במייל", לדבריו, ואומר לו: "הגזמת עם הפיקדון שלי". מיד לאחר מכן הוא מתחיל לנפץ חפצים בדירה, לצלילי מוסיקה קלאסית דרמטית. במהלך הריסת הדירה, הוא חוזר וצועק "2,000 אירו!", ומסיים בהשתחוות לבעל הדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully