וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאוות בשרים: שוטר גרמני חשוד שרצח אדם ואכל גופתו

30.11.2013 / 0:01

לפי החשד, השוטר הכיר את קורבנו באתר קניבליזם ורצח אותו לפי בקשתו בביתו שבעיירה ליד דרזדן. המשטרה איתרה חלקים מהגופה של הקורבן בחצר הבית, אך לא ברור אם נאכל או לא

קניבליזם בחסות החוק: שוטר גרמני נעצר בחשד שהרג אדם וקיצץ את גופתו, כך דיווחה המשטרה בעיר דרזדן שבמזרח המדינה. לפי החשד, השוטר בן ה-55 הכיר את קורבנו, גבר בן 59 מהעיר האנובר, באתר של "חובבי הפטיש הקניבלי" ונפגש עמו בתחילת החודש. לדברי המשטרה, חלקים מהגופה נמצאו בחצר ביתו של השוטר בעיירה גימליצטל, דרומית לדרזדן.

"הקורבן פנטז להיהרג ולהיאכל על ידי מישהו אחר מאז היה נער", אמר במסיבת עיתונאים מפקד משטרת דרזדן, דיטר קרול. לא ברור אם השוטר אכן אכל חלקים מן הגופה. משטרת דרזדן מסרה כי החשוד עבד כמומחה טכני במחלקת חקירות פליליות.

מקרי קניבליזם אחרים:
אבא-ערפד: נשך את בתו למוות ואז שתה את דמה
ארה"ב: נער וחברו תכננו לרצוח אמו ולאכול את כבדה
ארה"ב: פדופיל תכנן לחטוף ילדים ולאכול את בשרם

שוטרים סורקים את ביתו של שוטר גרמני שחשוד שרצח אדם ואכל את גופתו בעיירה גימליצטל, 29 בנובמבר 2013. רויטרס
כוחות משטרה גרמניים סורקים את זירת האירוע, היום/רויטרס

"החשוד וקורבנו הכירו אחד את השני באמצעות צ'אט שנקרא 'בשר זמביאן'", אמר מאיק מנדה, בלש במשטרת דרזדן. "מאותו היום עד היום שבו אירע המקרה היה להם קשר אינטנסיבי בצ'אט, בדואר אלקטרוני, במסרונים ובטלפון והם קבעו להיפגש ב-4 בנובמבר. הם לא נפגשו לפני כן. לאחר פגישתם הראשונה בתחנת הרכבת המרכזית בדרזדן, הם הלכו לביתו של החשוד והסכימו שההרג יבוצע באופן מיידי".

"לפי עדות החשוד, הוא גרם לפציעה מסכנת חיים לקורבנו באמצעות סכין, שגרמה למותו של הקורבן. לאחר מכן הוא קיצץ את גופתו לחתיכות קטנות. בהמשך הוא קבר על פי החשד את חלקי הגופה בחצר ביתו", הוסיף מנדה.

שוטרים סורקים את ביתו של שוטר גרמני שחשוד שרצח אדם ואכל את גופתו בעיירה גימליצטל, 29 בנובמבר 2013. רויטרס
קיצץ את הגופה לחתיכות קטנות. ביתו של החשוד/רויטרס

החקירה מזכירה את תיקו של ארמין מייווס, "הקניבל מרוטנברג", שבשנת 2001 הרג ואכל אדם שפרסם באינטרנט מודעה בה ביקש שיהרגו אותו ו"לא יותירו עקבות". מייווס, שצילם את המעשה, נידון למאסר עולם בשנת 2006.

מייווס עבר בדיקות על ידי פסיכיאטר והוגדר כ"בעל הפרעה עמוקה, אך שפוי". על פי כתב האישום, הוא חתך את איבר מינו של קורבנו ולאחר מכן ניסו השניים לאכול אותו. לאחר מכן רצח מייווס את קורבנו, הקפיא את גופתו ובחודשים שלאחר מכן אכל כ-20 ק"ג מגופו.

בית המשפט בפרנקפורט הרשיע אותו ב-2004 בהריגה, אולם גזר עליו 8.5 שנות מאסר בלבד. במשפט חוזר שנערך ב-2006 גזר עליו בית המשפט העליון במדינה עונש מאסר עולם בגין רצח.

(עדכון ראשון: 17:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully