וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שכזאת: בריטית בת 28 הפכה לסבתא רבתא

לאחר נישואיה לבוב, צעיר ברוחו בן 68, "אימצה" קלי בייקר גם את ילדיו – הצעירה שבהם גדולה ממנה בעשור – ואת נכדיו. לאחרונה הצטרפה חברה חדשה. "אנחנו מפנקים אותם מאוד"

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

המושג "פער גילים" כלשון המעטה: קלי בייקר, צעירה בת 28 מבריטניה, הפכה לאחרונה לסבתא רבתא. אמנם לא מדובר בקשר ביולוגי, אבל עם עובדות קשה להתווכח – לבעלה נולדה נינה קטנה, שהיא בתה של נכדתו בת ה-25.

מבולבלים? לסיפור הזה יש הסבר יוצא דופן, אך הגיוני. ב-2010 נישאה בייקר, תושבת מחוז הרטפורדשייר שבדרום האי הבריטי, לבוב, כיום בן 68. על אף ניסיונותיהם העיקשים של חברותיה להניא אותה מהצעד, היא החליטה להחליף טבעות עם אדם המבוגר מהוריה ביותר מעשור, ואשר בתו הצעירה ביותר מבוגרת ממנה בעשור. השניים נפגשו, אגב, לאחר שבייקר נפרד מאחת מחברותיה, גם היא בשנות ה-20. להצעת הנישואים המרגשת קדמו ארבע שנים של חברות.

חדשות נוספות מהעולם:
אימה באוסטרליה: נחש ארסי זחל על שמשת המכונית
תמונות ראשונות מהשבי של בת ה-30 שנולדה לעבדות
הספר היקר בהיסטוריה: תהילים ב-14 מיליון דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו כמו כל זוג רגיל". קלי ובוב במרכז עם המשפחה המורחבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם נישואיהם, "אימצה" בייקר את שלושת ילדיו של בעלה הטרי ואת תשעת נכדיו. לפני חמישה חודשים הצטרפה לשמחה בת משפחה נוספת, לילה שמה. "זה נהדר לחבוק תינוקת חדשה", אמרה בייקר ל"מירור" הבריטי. היא העידה כי היא אוהבת את נכדיו של בעלה העידה כי היא אוהבת את נכדיה "כאילו הם בני המשפחה שלי. אנחנו מפנקים אותם מאוד".

למרות השמחה הגדולה, הרעיה והסבתא רבתא הטרייה מודה כי לא תמיד היה לה קל. את הפגישה עם ילדיו של בוב, בני 45, 44 ו-38, היא מתארת כאחד הדברים הקשים ביותר שעמם התמודדה במערכת היחסים. "אבל אחרי שהם הכירו אותי, הם קיבלו אותי יפה והפכנו קרובים", היא הסבירה.

גם "הערות משפילות", כהגדרתה, היו מנת חלקה, אולם לדבריה בעלה שכנע אותה להתעלם מהן. "אנחנו כמו כל זוג רגיל", הסבירה. היא עצמה ויתרה על השאיפה לילדים משל עצמה. בוב אמנם דוגל במשפט "לעולם אל תאמר לעולם לא", אך גם הוא מסכים כי משפחתו "גדולה למדי" עכשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully