וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות מהשבי של בת ה-30 שנולדה לעבדות

על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, הצעירה מ"בית הזוועות" בלונדון שלחה את התמונות לשכן בו הייתה מאוהבת, עם מכתבי אהבה מבושמים: מרגישה כמו "זבוב הכלוא ברשת קורי עכביש"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

כלי תקשורת בבריטניה פרסמו אתמול (ראשון) תמונות ראשונות של אחת משלוש הנשים שהיו כלואות ומשועבדות בבית בלונדון, במשך 30 שנה. על פי הדיווחים ב"דיילי מייל" וב"אקספרס", הצעירה שלחה את התמונות לשכן בו הייתה מאוהבת, בצירוף מכתבי אהבה מבושמים.

במכתבים כתבה הצעירה לשכן כי היא מרגישה כמו "זבוב הכלוא ברשת קורי עכביש". השכן, מריוס פנק, מתגורר 2 קומות מעל הדירה בה הייתה מוחזקת הצעירה עם עוד שתי נשים נוספות. באחד ממאות המכתבים שכתבה לו, היא הזהירה אותו שלא לענות לה או לספר לאיש על תוכן המכתבים, מחשש ששוביה יפגעו בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מרגישה כמו זבוב ברשת קורי עכביש". תמונת הצעירה ב"בית הזוועות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר עצרה המשטרה בני זוג בני 67, בתום חקירה שארכה כמה שבועות. השניים מתגוררים ברובע למבת', בדרום-מרכז לונדון, והחוקרים מגדירים אותם כ"מוח מאחורי המשפחה", וכמי שהטילו את אימתם על הנשים שכפי הנראה נחטפו על ידם. שלוש הנשים, שחולצו מהדירה לפני כחודש, הן: בת 69 ממוצא מלזי, אירית בת 57 והצעירה שתמונותיה פורסמו היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירה נולדה לחיי השבי והעבדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני הזוג החשודים, שהגיעו לבריטניה בשנות ה-60 מהודו וטנזניה, שוחררו בערבות. להערכת המשטרה, שלוש הנשים הכירו את הגבר החשוד "דרך אידאולוגיה פוליטית משותפת". עוד נמסר כי שני החשודים, שנעצרו גם בחשד לעבירות הגירה, נעצרו כבר בשנות ה-70 - אך לא נמסרו פרטים נוספים.

"זהו לא מקרה קלאסי של שעבוד מודרני", אמר ל"טיימס" הבריטי מקור המקורב לחקירה, "נראה כי שררה בבית מערכת יחסים הדומה לכת לאורך שנים רבות וכי הנשים הפכו לשפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully