וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלימה מסרטן ותאונה - ונדרסה ביום בו יצאה לרחוב

סאלי אן אוקולי מווירג'יניה התאוששה במשך חצי שנה מתאונת אופנוע ומהמחלה הקשה – אולם סיימה את חייה דווקא בגלל צעירה חסרת אחריות כשיצאה לראשונה מביתה אל הרחוב

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

איוב המודרני בארצות הברית? סאלי אן אוקולי, תושבת וודברידג', וירג'יניה, הייתה כנראה מאושרת במיוחד כאשר יצאה מביתה ביום ראשון שעבר. הייתה זו הפעם הראשונה זה חצי שנה שעשתה זאת אוקולי בת ה-59, שהתאוששה בחודשים האחרונים מתאונת אופנוע קשה. היא ודאי לא חשבה שזו תהיה גם הפעם האחרונה שבה תצא את פתח ביתה.

חדשות נוספות מהעולם:
תמונות ראשונות מהשבי של בת ה-30 שנולדה לעבדות
ארה"ב: בן 14 אנס את מורתו בשירותים - וערף את ראשה
ובהודו: התעקשו לפתוח בחקירת רצח בתם – והורשעו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנהגת הצעירה נאשמת בנהיגה בקלות ראש ובאי-מתן זכות קדימה. סאלי אן אוקולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוקולי, שהחלימה לפני כמה שנים ממחלת הסרטן, נפגעה ממכונית בשעה שחצתה באור ירוק את הכביש הסמוך לביתה. אמנדה סטיילס-מייס, נהגת ג'יפ בת 24, פגעה בה, והיא מתה מפצעיה למחרת בבוקר בבית החולים.

ביל, בעלה של אוקולי, סיפר בדמעות לכלי תקשורת מקומיים כי אתמול אמורים היו בני הזוג – שהיו חברים במועדון אופנוענים – לחגוג את יום הנישואים ה-41 שלהם. "היא הייתה האדם הנדיב ביותר שפגשתי אי פעם", אמר האלמן הטרי. שני ילדיהם של בני הזוג וחבריהם הקימו לזכרה אנדרטה במקום התאונה, ועליה נכתב "לזכרה של חברתנו ושכנתנו האהובה". הנהגת סטיילס-מייס נאשמת בנהיגה בקלות ראש ובאי-מתן זכות קדימה להולך רגל, וגזר דינה צפוי להינתן בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully