וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיון מטריד: גור הכלבים שנראה בדיוק כמו היטלר

הכלב פאץ', עירוב בין הגזעים בולדוג צרפתי ושיצו, כבר עונה רק לשמות "אדולף" או "היטלר". למרות הדמיון המובהק, בעליו מעידים: "הוא דבר קטן ומקסים"

בבית משפחת ווייטהד, משפחה בריטית מיורק, קוראים בני המשפחה כמה פעמים ביום את השמות "אדולף" ו"היטלר". הסיבה לאזכור שם המנהיג הנאצי היא גור הכלבים שנולד לכלבת המשפחה לפני שבעה שבועות. הגור אמנם קיבל בלידתו את השם "פאץ'", אך כאשר העלתה סבת המשפחה לינדה את תמונתו לפייסבוק, מקבל הגור החמוד תשומת לב מיוחדת – בשל דמיונו המובהק להיטלר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדי המשפחה צועדים כמו במצעד צבאי בנוכחותו. הכלב פאץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות דמיונו להיטלר, בני המשפחה מעידים שפאץ', שהוא עירוב של הגזעים בולדוג צרפתי ושיצו, הוא כלב עדין ונעים. "הוא דבר קטן ומקסים", אמרה הסבתא. "הוא ישב בחיקך עד ופשוט יתבונן בך עד שיירדם". היא ציינה עם זאת שנכדיה לגמרי מנסים להתייחס לכלבלב כאל היטלר, ואפילו צועדים כמו במצעד צבאי בנוכחותו.

פאץ' אינו בעל החיים הראשון שמתגלה דמיון בינו לבין היטלר, ובחודש מאי האחרון אפילו התעוררה מהומה קטנה בארצות הברית בעקבות דמיון בין קומקום למנהיג הנאצי. החברה שייצרה את הקומקום ניסתה להסביר בציוץ בטוויטר כי מדובר בטעות: "אילו היינו מעצבים קומקום שייראה כמו מישהו היינו בוחרים באיש שלג או משהו כייפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully