וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס עלה באש - התלמידים נמלטו ברגע האחרון

תלמידי חטיבה מפתח תקווה יצאו לטיול ביישוב נס הרים שבהרי ירושלים. במהלך עצירה הבחינה מורה בעשן מיתמר מהמנוע והורידה את הנערים. אחרי שניות נשרף הרכב. "נשרפו טאבלטים"

עשרות תלמידי חטיבת ביניים נחלצו היום (שני) ללא פגע מאוטובוס שעלה באש ביישוב בהרי ירושלים. תלמידי בית הספר "אחד העם" בפתח תקווה, שיצאו הבוקר לטיול בן יומיים, נאלצו להימלט מהאוטובוס עם הגעתם ליישוב נס הרים, שם היו אמורים לנפוש עד מחר בערב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המורה הבחינה בעשן מהמנוע. האוטובוס השרוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני ואחותי התאומה הגענו בבוקר לבית הספר עם הציוד, מוכנות לצאת לטיול וליהנות. שמנו את הציוד באוטובוס, עלינו עליו ויצאנו לדרך. חמש דקות לפני שהגענו לנס הרים, פחות או יותר, האוטובוס שלפנינו טעה בדרך ועצר בצד ואחת המורות ירדה להסביר לו איך להמשיך", סיפרה ליפז חלפון, תלמידה בחטיבת הביניים. "בדרכה חזרה לאוטובוס, זיהתה המורה עשן שעולה מהמנוע של כלי הרכב וקראה לכל נוסעיו לרדת ממנו במהירות. הילדים ירדו בזריזות וממש בדקה האחרונה החלה האש להתפשט לכל האוטובוס", הוסיפה. "ירדנו מהר והשארנו כמובן את כל הציוד באוטובוס ואיך שירדנו פתאום ראינו אש יוצאת מהמנוע ומתפשטת. התרחקנו כמה שאנחנו יכולים ואז ארע פיצוץ וכל האוטובוס נשרף לגמרי, מזל שכולנו הספקנו לצאת מהאוטובוס ולהתרחק", שחזרה חלפון.

תלמידים רבים נלחצו וכל הציוד שהיה על האוטובוס נשרף, ציינה חלפון. "זה היה מפחיד ומלחיץ, האוטובוס נראה ממש כמו האוטובוס באסון הכרמל", ציינה, "לחלק מהתלמידים היה ציוד יקר כמו מחשבים ניידים וטאבלטים. גם למורות נשרף חלק מהציוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבלטים, מחשבים ניידים ועוד. הכל עלה באש. האוטובוס השרוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר כ-20 דקות הגיע אוטובוס אחר ואסף את התלמידים לנס הרים כדי לנסות להתחיל את הטיול שנקטע בצורה מאוד לא נעימה. "אנחנו עכשיו בנס הרים, מנסים ליהנות ממה שנשאר", הוסיפה ליפז, "זה ממש מפחיד לחשוב מה היה יכול להיות אם לא היינו יוצאים ובורחים מהאוטובוס בזמן אבל לפחות יצאנו מזה בשלום וזה הדבר החשוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully