וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה משאית נשק נטושה בכביש מהיר בשפלה?

25.11.2013 / 11:40

המשאית, ועליה אלפי מחסניות, כדורים, אקדחים ואפילו קנה של תותח, אותרה בצדי הדרך בכביש 7 באזור גדרה. מבדיקה עלה שהיא בבעלות תושב מזרח ירושלים. "נשקייה על גלגלים"

מה עשתה משאית נטושה, עמוסה באמצעי לחימה, בכביש מהיר בשפלה? גם לוחמי משמר הגבול שגילו את ה"נשקייה הניידת" לא האמינו למראה עיניהם.

הלילה (שני), מעט אחרי חצות, על כביש מספר 7 שבין גדרה ליד בנימין, הבחין צוות סיור של שוטרי מג"ב במשאית שעומדת בצד הדרך באופן חריג. מפקד הצוות סמל שני דן ארמה החליט לגשת ולבדוק את המשאית. "ממבט ראשון חשבתי שנהג המשאית נתקע ושהוא זקוק לעזרה, כי אחרת אין הסבר לעצירה במקום כזה ובשעה כזו", סיפר ארמה.

כשהגיע יחד עם הלוחמים הנוספים למשאית, הוא הבין שהיא למעשה נטושה. גם לאחר שסרקו את סביבתה של המשאית – הם לא איתרו את הנהג או את הבעלים. בשלב זה הלוחמים החליטו "להציץ" לחלקה האחורי של המשאית שהיה פתוח על מנת לבדוק את תכולתה, אז התגלה לעיניהם מראה שמזכיר יותר נשקייה בבסיס צבאי: 2,486 מחסניות של אם-16, 12 מחסניות של גליל, מחסניות של עוזי, כדורים, אקדח יריחו ואקדח בקוטר נוסף, ערכות לניקוי נשק, צולבות וגלוני סולר. אם לא די בכך, בינות אמצעי הלחימה אותר גם קנה של תותח.

לוחמי מג"ב מצאו משאית נטושה עמוסה  אמצעי לחימה  בכביש 7, נובמבר 2013. מג"ב, חטיבת דובר המשטרה
הנשק הוחרם על ידי המשטרה/חטיבת דובר המשטרה, מג"ב

הלוחמים העבירו דיווח למוקד על הנשק שאיתרו ובמקביל הזעיקו חבלן למקום. הטיפול בעניין הועבר לידי השב"כ והמשטרה, שמצאו כי בעל המשאית הוא ישראלי תושב מזרח ירושלים. מהחקירה התברר כי הנהג ככל הנראה נאלץ לעצור את הרכב בצד הדרך בשל תקלה טכנית שלא איפשרה את המשך הנסיעה. האיש עצמו, שלפי החשד חשש להיתפס, נמלט.

המשאית נגררה, ואמצעי הלחימה הוחרמו על ידי שוטרי תחנת רחובות. "למרות שאנו נתקלים מדי פעם באמצעי לחימה לא חוקיים במהלך פעילותנו, זו פעם ראשונה שאנחנו נתקלים בשינוע של כמות כזו באזור", אמר לוואלה! חדשות פקד שי ימיני. "מדובר היה ממש בנשקייה על גלגלים. בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים".

לקריאה נוספת:
חשד: ייצרו מטענים למאבקי העולם התחתון בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully