וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: קשיש נדרס למוות בראשון לציון

מאיר סולומון בן ה-83 נדרס כשהיה בדרכו לתפילת הבוקר. במשטרה קראו לנהג הפוגע להסגיר את עצמו. "להשאיר כך אדם צדיק זה לא אנושי", אמרה נכדתו. בתל אביב נהרג רוכב אופנוע

צילום: אבי כהן, שבתי בנדט; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

שוטרי מרחב שפלה עורכים חיפושים אחר נהג מכונית החשוד שפגע הבוקר (שני) במאיר סולומון - קשיש בן 83, ברחוב מורדי הגטאות בראשון לציון. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעק למקום קבע את מותו של סולומון, אב לארבעה. המשטרה חושדת כי נהג מכונית שפגע בו הפקיר אותו ונמלט מהמקום. מחקירה ראשונית עולה כי סולומון היה בדרכו לתפילה בבית כנסת בשעה 5:30. הוא נמצא מוטל על המדרכה, סמוך למעבר חצייה. ככל הנראה לא היו עדי ראייה לתאונת הדרכים.

מאיר סולומון, נהרג הבוקר בתאונת פגע וברח בראשל"צ. באדיבות המשפחה
נהרג בדרך לתפילת הבוקר. סולומון/באדיבות המשפחה

רב-פקד רועי שפר, ראש לשכת התנועה במרחב שפלה, אמר בראיון לגלי צה"ל כי במשטרה "עושים את כל המאמצים למצוא את הנהג. הוא פשוט הפקיר את המבוגר על הכביש. אנחנו עושים כל מאמץ כדי לאתר אותו". רפ"ק שפר פנה אל הנהג וקרא לו להסגיר את עצמו. הוא הוסיף: "אנחנו הופכים כל אבן כדי למצוא אותו ואנחנו נגיע אליו. אני קורא לו לעשות את הדבר שהוא צריך לעשות - להגיע לתחנת משטרה ולהגיד שהוא פגע בהולך הרגל". למשטרה הגיעו דיווחים מאזרחים באזור התאונה שרכבם נפגע מרכב חולף וקיימת הערכה כי הם נפגעו מהמכונית שנמלטה ממקום התאונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קשיש נהרג בתאונת פגע וברח ברחוב מורדי הגטאות בראשל"צ, נובמבר 2013. דרור עינב
זירת התאונה, הבוקר/דרור עינב

פראמדיק מגן דוד אדום, ניר הנדלר, שהוזעק למקום, סיפר: "כשהגענו למקום עם ניידת טיפול נמרץ, הבחנו בקשיש המוטל על הכביש. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

"אני רוצה שיתפסו אותו ושהוא יקבל את העונש שלו", אמרה נכדתו של סולומון, מרים. "להשאיר אדם קשיש, צדיק, שאפילו לא ביקש עזרה שייקחו אותו לבית הכנסת, מוטל כמו נבלה - זה לא אנושי. זה לא הגיוני שמישהו יכול לעשות דבר כזה. הוא היה בן אדם מדהים וכולם אהבו אותו. למרות גילו והקשיים שלו הוא היה הולך כל יום שלוש פעמים לבית הכנסת". גם שכניו של סולומון תיארו "אדם מאיר פנים".

הלוויתו תיערך בשעה 14:30 בבית העלמין גורדון בראשון לציון.

האזור בו אירעה התאונה הקטלנית

תאונה קטלנית נוספת אירעה הבוקר במרכז. סמוך לשעה 08:30 נפגע רוכב אופנוע בן 55 ממכונית פרטית ברחוב אבן גבירול שבתל אביב. צוות מד"א ממרחב דן שהוזעק למקום פינה את הרוכב לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נקבע מותו. בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות האירוע, ומהממצאים הראשונים עולה שהתאונה קרתה כשכלי הרכב סטה מנתיבו ופגע באופנוע, תושב צפון הארץ.

"כשהגענו למקום התאונה הבחנו בגבר כבן 55 ששכב על המדרכה כשהוא סובל מחבלת חזה וחבלה קשה בגפיים", סיפר פאראמדיק עדי זילבר וחובש בכיר במד"א אלון מלמה. "הענקנו לפצוע טיפול רפואי ראשוני בשטח כשהוא בהכרה מלאה, הפצוע היה באי שקט וסבל מכאבים. פינינו אותו כשהוא במצב קשה ולא יציב, ובבית החולים מצבו הידרדר ולצערנו למרות מאמצי הרופאים נקבע מותו", סיפרו. לדבריהם, נהגת הרכב הפרטי שככל הנראה פגעה ברוכב הייתה נסערת ופונתה גם היא באמבולנס מד"א לטיפול רפואי בבית החולים.

קשיש נהרג בתאונת פגע וברח ברחוב מורדי הגטאות בראשל"צ, נובמבר 2013. דרור עינב
קשיש נהרג בתאונת פגע וברח ברחוב מורדי הגטאות בראשל"צ, נובמבר 2013/דרור עינב
קשיש נהרג בתאונת פגע וברח ברחוב מורדי הגטאות בראשל"צ, נובמבר 2013. דרור עינב
קשיש נהרג בתאונת פגע וברח ברחוב מורדי הגטאות בראשל"צ, נובמבר 2013/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully