וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דרסה את בן זוגה פעמיים - ונמלטה לתוך נהר

עד ראייה בעיירה קטנה בצפון ניו זילנד סיפר כי בן זוגה של הנהגת אמר לה שהוא רוצה להיפרד. היא מיד דרסה אותו וברחה מהמקום, כשהיא נוהגת הישר לתוך נהר. "לא ניסתה לעצור"

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: מיכאל ברגמן

בת 44 מניו זילנד נעצרה אתמול (שני) ונשלחה להסתכלות פסיכיאטרית בחשד שדרסה פעמיים את בן זוגה לשעבר, מיד לאחר שנפרד ממנה. לפי החשד, היא נמלטה מהמקום במכוניתה ונהגה הישר לתוך נהר בקרבת מקום. האירוע התרחש מחוץ לחנות באזור המילטון וואיקאטו, סמוך לאוקלנד באי הצפוני של ניו זילנד.

בנם של בעלי החנות סיפר לעיתון "ניו זילנד הראלד" כי שמע את הקורבן אומר לאישה שהוא רוצה לעזוב אותה "ואז היא דרסה אותו". הנער הוסיף: "בפעם הראשונה חשבנו שזו הייתה תאונה, אך בפעם השניה הבנו שלא". הוא סיפר כי הגבר "קילל קצת", וכמה אנשים שנכחו במקום העניקו לו עזרה ראשונה.

רוכב אופנוע שהיה במקום החל לרדוף אחרי הנהגת שנמלטה במשך כקילומטר, עד שירדה מהכביש ונהגה כ-200 מטרים נוספים דרך פארק. צעיר ששחה בנהר שמע את המכונית מתקרבת, וראה אותה נופלת מעבר למצוק בקצה הפארק – אל תוך הנהר. "זה לא נראה כאילו היא ניסתה לעצור", סיפר.

הנהגת חילצה את עצמה מכלי הרכב כשהוא החל לשקוע, ונלקחה לחוף בידי שייט קיאק שהיה בקרבת מקום. המשטרה המקומית עצרה את הנהגת, ונמסר כי עדויות ייגבו במהלך השבוע. הפצוע אושפז בבית חולים מקומי במצב בינוני.

לקריאה נוספת
תיעוד מזעזע: דרס ופצע לאחר ריב במועדון חשפנות
ניו זילנד: חזר הביתה וגילה בירה זורמת מהברזים
ניו זילנד: נהגה 300 ק”מ תוך כדי שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully