וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: דרס ופצע לאחר ריב במועדון חשפנות

ויכוח על כובע בייסבול במועדון חשפנות גרם לתושב מנצ'סטר לדהור עם רכבו ולדרוס בפראות ארבעה גברים שחצו את הכביש. הדורס נמלט מהמדינה אך נתפס והורשע בניסיונות רצח. צפו

עקאב חוסיין, בריטי מהעיר מנצ'סטר, צפוי להיכנס לכלא לאחר שהורשע היום (חמישי) בארבעה ניסיונות רצח. הוא תועד ב-21 באוגוסט כשהוא דורס בכוונה תחילה ארבעה גברים. מכתב האישום עולה כי הוא הסתכסך עם הארבעה במועדון חשפנות בעיר ולאחר מכן החליט לפגוע בהם. בצילומים של מצלמת האבטחה ניתן לראות אותו מזנק עם רכבו על הארבעה בזמן שהם חוצים את הכביש, דורס אותם בפראות ונמלט מהמקום.

מכתב האישום עולה כי הסכסוך החל בשל ריב על כובע בייסבול בתוך מועדון חשפנות וחוסיין החליט "לסגור חשבון" מחוץ למועדון. הוא דהר עם רכבו אל עבר ארבעה גברים - פצע אחד מהם באורח אנוש וגרם לשניים נוספים פציעות באורח קשה. הגבר הרביעי יצא ללא פגע. חוסיין לא עצר ונמלט מהמקום. מיד לאחר התאונה הוא אף נמלט מבריטניה ונעצר לאחר 7 שבועות עם שובו על ידי משטרת הגבולות.

"הנאשם השתמש ברכב שלו כמו בכלי נשק. הוא חיפש נקמה בכך שהאיץ אותו הישר לתוך ארבעה גברים מתוך מטרה ברורה להרוג אותם", אמרה התובעת. "אחרי שהוא פגע בהם הוא נסע מהזירה ולא הראה שום אכפתיות לנזק שהוא גרם", הוסיפה.

צפו ברגע הדריסה

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully