וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד: נהגה 300 ק"מ תוך כדי שינה

תושבת העיר המילטון, הסובלת מסהרוריות, שלחה הודעות טקסט לחבריה במהלך המסע הלילי בן מאות הקילומטרים שלה. היא נמצאה בריאה ושלמה - וכמובן ישנה, מאחורי גלגל ההגה

אם ישנים – לא נוהגים. תושבת העיר המילטון שבניו זילנד יצאה למסע לילי בן 300 קילומטרים עם מכוניתה ואף שלחה הודעות טקסט לחבריה – תוך כדי שינה. סוכנות הידיעות הצרפתית AFP דיווחה אתמול (רביעי) כי חבר מודאג של האישה הודיע למשטרה המקומית כי הבחין שחברתו, אשר נטלה גלולות שינה, עזבה את ביתה עם המכונית הכסופה שלה לאחר חצות.

כיוון שגם עשרה חודשים לפני כן האישה נהגה תוך כדי שינה, המשטרה המקומית החליטה לא לקחת סיכון והציבה באופן קבוע ניידת סיור סמוך לבית האישה בלילות ואף עקבה אחר כלי הרכב שלה באמצעות איכון הטלפון הנייד של האישה.

במהלך החיפושים אחר הנהגת הסהרורית הבחינו השוטרים שעקבו אחריה כי מהטלפון הסלולרי שלה נשלחו הודעות טקסט, בזמן שהיא נהגה מביתה אל עיירת חוף הנמצאת לא פחות מ-300 קילומטרים ממקום מגוריה. למרבה המזל, בתום חמש שעות נהיגה האישה נמצאה שלמה ובריאה – וכמובן ישנה, במכונית שעמדה בשביל הגישה לבית שבו התגוררה בעבר. כאשר התעוררה, האישה לא הבינה כיצד הגיעה אל עיירת החוף. "אני מאמין שיש לאסור עליה לנהוג במכוניתה. עליה לפנות לאבחון רפואי לפיו ייקבע אם היא רשאית להמשיך ולהחזיק ברישיון הנהיגה שלה", אמר סמל בכיר דייב ליטון, מהמשטרה המקומית. "הוקל לכולנו כאשר היא נמצאה בריאה ושלמה, הסיכון לטרגדיה במקרה זה היה גבוה מאוד", הוסיף השוטר. הוא קרא בנוסף לאנשים הסובלים מבעיה הזהה לזו של הנהגת הסהרורית "לפנות לרופאים שלהם בפתיחות וכנות כדי לקבל טיפול הולם וכדי לקבוע אם הם רשאים לנהוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully