וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל טקסטיל זכה ב-26 מיליון: "חלמתי על זה"

הזוכה המאושר, תושב המרכז בן 50 ואב לחמישה ילדים, הגיע לבית מפעל הפיס לאסוף את הפרס. שבוע לפני כן זכה באלף שקלים: "אשתי אמרה לי שאני בכיוון הנכון"

סוף השבוע של שכיר בן 50 מאזור המרכז ואב לחמישה ילדים נפתח בביקור בבית מפעל הפיס, שם קיבל את זכייתו בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי האחרון. המיליונר החדש, שזכה ב-26 מיליון שקלים, סיפר כי בשבוע הקודם הצליח לנחש חמישה מספרים וזכה בכאלף שקלים. "כשבישרתי לאשתי אודות הזכייה באלף שקלים, היא השיבה לי שאני בכיוון הנכון", אמר.

"באחד הימים השבוע חלמתי בלילה שאני זוכה בפרס הראשון", המשיך. "אני ממלא כל שבוע טופס דאבל לוטו של 8 טבלאות. למחרת החלום, בבוקר, בדרכי לעבודה, הוספתי עוד שתי טבלאות ובסך הכל שלחתי 10 טבלאות". האיש, שעובד בענף הטקסטיל, סיפר כי "שתי הטבלאות הנוספות שמילאתי היו מספרי היום הולדת שלי ושל אשתי והן שזיכו אותי בפרס של 26 מיליון שקלים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לי חיים טובים ושקטים. אקום כל בוקר, אמשיך לעבוד, וכשאפרוש לגמלאות אוכל לטייל בעולם". הזוכה ב-26 מיליון שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה הזוכה מתכנן לעשות עם הכסף? לדבריו, הוא מאוד שקול, "והזכייה לא תשנה מאומה באורח חיי". הוא הוסיף: "יש לי חיים טובים ושקטים, אני עושה את את מה שאני אוהב. אקום כל בוקר כהרגלי, אמשיך לעבוד, וכשאפרוש לגמלאות אוכל להרשות לעצמי להגשים חלום גדול ולטייל בעולם".

הזוכה סיפר כי הוא שמח שילדיו "יהיו מסודרים בחיים". "אפתח לכל אחד מהם תוכנית חיסכון בבנק, הם יוכלו ללמוד באוניברסיטה, להתחתן ולקנות דירה", אמר.

באותה ההגרלה היה זוכה נוסף בפרס הגדול, שמילא טופס רגיל וזכה ב-13 מיליון שקלים. נכון לבוקר זה, הזוכה הנוסף טרם הגיע לבית מפעל הפיס לקבל את הפרס.

לקריאה נוספת
למה אנחנו כל כך אוהבים לקרוא על כרטיסי לוטו?
אב ובנו זכו ב-22 מיליון: "עוד לא סיפרנו למשפחה"
חייל חזר לחופשת שבת - וגילה שזכה ב-27 מיליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully