וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל חזר לחופשת שבת - וגילה שזכה ב-27 מיליון

תושב הדרום מילא טופס ב-290 שקלים בלבד כשיצא לבסיס, וכששב לביתו גילה שגרף את הפרס הראשון בהגרלת הלוטו והפך למיליונר. "אני עם שתי רגליים מוצקות על הקרקע", הבהיר

שיהיה במזל טוב: חייל צה"ל, תושב דרום הארץ, זכה בפרס הראשון בהגרלת הלוטו שהתקיימה בשבת שעברה בסכום של 26 מיליוני שקלים. החייל, שחזר הביתה לחופשת השבת, גילה שזכה בפרס הראשון, וזאת לאחר ששילם על הטופס סכום של 290 שקלים. בנוסף לפרס הראשון, הוא זכה גם בפרס השני על סך מיליון שקלים ובפרסים משניים נוספים בסכום של 72 אלף שקלים. החייל הגיע היום (ראשון) לבית מפעל הפיס בתל אביב יחד עם אביו כדי לקבל את הכסף בו זכה, ויצא ממנו עם צ'ק בסכום כולל של 27,072,404 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החייל יחד עם אביו וצ'ק הזכייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הייתה לי הרגשה טובה והחלטתי לנסות את מזלי", סיפר החייל, שרכש את הטופס בדוכן של מפעל הפיס באשקלון. "מכיוון שמספר המזל שלי הוא שבע השקעתי 290 שקלים, חלק ממשכורתי הצבאית, בטופס דאבל שיטתי חזק 7".

אף שהפך למיליונר בין לילה, הבהיר הצעיר כי הוא לא מסתנוור מההצלחה, וכי הוא ימשיך לנהל את חייו בצורה שנוהלו עד עתה. "אני עם שתי רגליים מוצקות על הקרקע", הבהיר. "אפקיד את הכסף בתוכנית חיסכון באחד הבנקים ואסתפק בריבית שאקבל כל חודש. סכום הריבית יספיק לממן לי את הלימודים באוניברסיטה, לשכור דירה ולחיות יפה".

כמו כן, דאג החייל בר המזל להדגיש כי הוא לא ייקח את כל המיליונים לעצמו, אלא יעזור גם למשפחתו. "אל דאגה", הוא אמר הזוכה לפני שעזב את בית מפעל הפיס, "אני מתכונן לעזור גם להוריי ולשלושת האחים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully